خبرگزاری کار ایران

نوری: برای برد به مصاف پرسپولیس رفته بودیم/ چاره مشکلات داوری ورود VAR است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۵۵

مربی تیم فوتبال ملوان از تساوی این هفته مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با ایلنا در خصوص تساوی ارزشمند ملوان مقابل پرسپولیس در هفته هشتم اظهار داشت: ما برای این بازی آماده بودیم و این باور را به به بچه‌ها داده بودیم که می‌توانند مقابل تیمی مثل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و حتی با پیروزی از زمین خارج شوند. قراری که ما با تیم گذاشتیم این است که در بازی‌های خانگی برای برد وارد زمین شویم و مقابل پرسپولیس هم هدفمان همین بود.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنانش همه یا ملی پوش هستند و یا در سطح تیم ملی بازی می‌کنند. ما با شناخت کافی و با انگیزه بالا بدون ترس از نام این تیم به زمین رفتیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم مقابل آنها نتیجه بگیریم. هدف ما در این بازی با توجه به امتیاز میزبانی کسب برتری بود و برای مساوی به زمین نرفته بودیم و حتی شانس این را هم داشتیم که به برتری برسیم و چند موقعیت گل ایجاد کردیم ولی خب تساوی مقابل پرسپولیس هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

مربی ملوان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به سه صحنه داوری هم توضیح داد: من عادت ندارم در مورد داور مسابقه و تصمیماتش صحبت کنم. صحنه‌هایی که می‌گویید را هم بعد بازی بازبینی نکردم و نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم ولی کارشناسان داوری هرچه بگویند همان درست است. به هر حال اشتباه داوری هم بخشی از فوتبال است و نمی‌توان ایراد گرفت. تیم ما تا اینجا کم از داوری ضربه نخورده است. به نظرم تا زمانی که مسئولان فدراسیون عزم جدی برای ورود VAR نداشته باشند این اعتراضات و مشکلات پابرجاست و هر هفته یک تیم به داوری معترض است.

نوری در مورد تقابل هفته آینده مقابل سپاهان هم توضیح داد: سپاهان تیم خوبی است و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را دارم. آنها هم مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند و دو بازی سنگین همزمان به صورت پیاپی به ما خورده است ولی ما این خودباوری را در بازیکنان ایجاد کردیم که مقابل هر تیمی می‌توانند نتیجه بگیرند و شاید این بار نوبت برد ما باشد. بازی در اصفهان مقابل سپاهان واقعاً سخت است ولی ما باید یاد بگیریم در هر بازی به هدف پیروزی وارد زمین شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز