خبرگزاری کار ایران

مهم نیست من دستیار اول باشم یا حدادی‌فر

نوری: با تارتار ذوب آهن را به جایگاه اصلی برمی‌گردانیم/ حضور سیدجلال روی نیمکت پرسپولیس لیگ را جذاب می‌کند/ روی سپاهان و استقلال هم برای قهرمانی حساب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۸۶

پیشسکوت فوتبال و مربی جدید ذوب آهن از ورودش به عرصه مربیگری و وضعیت لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در کادرفنی ذوب آهن و شروع دوران مربیگری خودش از این فصل اظهار داشت: من تصمیم داشتم به مربیگری روی بیاورم و منتظر یک فرصت خوب بودم و وقتی آقای تارتار که قبلاً سرمربی من هم بوده پیشنهاد داد بهترین فرصت ممکن بود و آن را پذیرفتم. ذوب آهن مجموعه خوبی است و من خودم هم قبلاً چند سال در اصفهان بودم و به جو فوتبال این شهر آشنایی دارم و فکر می‌کنم شرایط خوبی فراهم باشد و بتوانیم در کنار هم ذوب آهن را به جایگاه اصلی و واقعی خودش که چند سالی است از آن فاصله گرفته برگردانیم.

وی افزود: مهدی تارتار یک مربی خوب و کاربلد است و امسال هم تیمی که فصل قبل خودش بسته را اداره می‌کند و این خودش یک پوئن مثبت است و حضور یک مربی کاربلد و تداوم حضورش در یک تیم می‌تواند به پیشرفت یک مجموعه کمک کند و فکر می‌کنم با توجه به بضاعتی که داریم فصل خوبی در انتظار ذوب آهن باشد.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه همزمان با خودش قاسم حدادی‌فر به کادرفنی اضافه شده و اینکه دستیار اول تارتار چه کسی است، گفت: در مورد اضافه شدن قاسم حدادی‌فر خوشحالم که این اتفاق رخ داده و ذوب آهن خانه قاسم حدادی‌فر است و باید هم در این تیم حضور داشته باشد و حضورش روی نیمکت تیم اتفاق خیلی خوبی است. در مورد دستیار اول هم واقعاً موضوع مهمی نیست و همه کنار هم در کادرفنی مشغول هستیم و یک هدف داریم و آن هم کمک به ذوب آهن است و دنبال این عناوین نیستیم و به آن توجهی نداریم.

نوری در مورد داشتن مدرک مربیگری برای نشستن روی نیمکت توضیح داد: بله من مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت ذوب آهن را دارم و در کلاس های مربیگری شرکت کردم و مدرک گرفتم و مشکلی از این بابت ندارم.

وی در مورد وضعیت ذوب آهن در نقل و انتقالات گفت: همانطور که گفتم ذوب آهن را باید با توجه به بودجه و بضاعتی که دارد سنجید و توانایی رقابت با تیم‌های پولدار را نداریم و خودتان می‌دانید این روزها چه مبالغی برای جذب بازیکن هزینه می‌شود و ذوب آهن هیچ وقت نمی‌تواند با این رقم ها در بازار رقابت کند و برای همین با توجه به بودجه خودمان تیم می‌بندیم و تا الان چند بازیکن جذب شدند و چند بازیکن دیگر هم جذب خواهند شد.

نوری در مورد اینکه کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرده، خاطر نشان کرد: تیم‌های مدعی بالای جدول همه‌شان خوب بودند. پرسپولیس،‌ استقلال و سپاهان خیلی خوب یارگیری کردند و امسال هم فکر می‌کنم مدعی قهرمانی همین سه تیم هستند و بعد از آن می‌شود روی فولاد و گل گهر هم حساب کرد.

وی در مورد اینکه از پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برده می‌شود و عملکرد این تیم را در نقل و انتقالات بهتر از سایر تیم‌ها می‌دانند، گفت: اصلاً اینطور نیست و نمی‌شود وضعیت یک تیم را بر اساس خریدهایش سنجید چرا که هر تیمی با توجه به تفکرات و خواسته‌های کادرفنی وارد بازار می‌شود و یک تیم ممکن است اصلاً نیاز به بازیکن جدید نداشته باشد. من قبول ندارم که پرسپولیس را از الان قهرمان بدانیم و باید روی استقلال و سپاهان هم به عنوان مدعیان جدی قهرمانی حساب باز کرد و وقتی فصل شروع شود و چند هفته از بازی‌ها بگذرد عیار هر تیمی بهتر مشخص می‌شود.

مربی ذوب آهن در مورد اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: اتفاق خیلی خوب و قشنگی است و مشابه همین اتفاقی که در ذوب آهن برای قاسم حدادی‌فر رخ داد را در پرسپولیس هم شاهد بودیم و خوشحالم باشگاه‌ها به سمتی حرکت کردند که از سرمایه‌های خودشان استفاده می‌کنند و حضور امثال سیدجلال حسینی و حدادی‌فر روی نیمکت تیم‌هایی که سال‌ها کاپیتان آن بودند لیگ را جذاب‌تر خواهد کرد.

نوری در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی گفت: وضعیت خوبی نیست و تا کنون فقط یک بازی دوستانه با یک تیم درجه دو در سطح جهان انجام دادیم و کیفیت فنی قابل قبولی هم ارائه ندادیم. تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی نیاز به بازی تدارکاتی دارد و امیدوارم از اندک فرصت‌های باقی مانده به درستی استفاده شود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها خواستار برکناری اسکوچیچ و حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت تیم ملی هستند هم عنوان کرد: نظر من در این مورد اهمیتی ندارد و کسی به حرف من و امثال من گوش نمی‌دهد و فدراسیون هر برنامه‌ای خودش داشته باشد پیاده می‌کند و برای همین بهتر است فقط برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز