خبرگزاری کار ایران

دقیقی: اگر روزی در جایی کار مفیدی کرده باشید فراموش نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۰۳

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: تقدیر تراکتوری‌ها از من نشان می‌دهد اگر روزی در جایی کار مفیدی کرده باشید، آدم‌ها آن را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت:خوشحالم که دوباره در استان آذربایجان شرقی بودم و تشکر می کنم از میهمان نوازی خوب مسؤولان مسابقه، تماشاگران عزیز و تقدیر و تشکری که تراکتور از من کرد. اگر روزی کار کوچکی کرده باشی فراموش نمی شوی.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت:می‌دانستیم بازی سختی داریم، تراکتور تیم با کیفیتی است و بازیکنان با کیفیتی نیز دارد.ما چند بازیکن مصدوم داشتیم ولی جوانان لایقی داشتیم. محمدرضا اولین بازی لیگ برتری اش را انجام داد و گل زد.دروازه بان ما هم 21 ساله است و شاید او هم اولین بازی لیگ برتر‌ی‌اش باشد و خوب بازی کرد.

وی افزود: ما خوب بازی کردیم و توانستیم گل اول را بزنیم. بعد از گل اول روی یک ضربه ایستگاهی که کار کرده بودیم گل دوم را زدیم. بعد از اینکه گل سوم را زدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم اما تراکتور تیم خوبی است و آنقدر بازیکنان خوب و تازه نفسی آورد و فشار زیادی به ما وارد کرد. 100 دقیقه بازی کردیم. بازیکنان من با وجود کم نام و نشان بودن با تمام وجود بازی کردند. تیم ما دچار استرس هم شد اما در نهایت پیروز شدیم. من آذربایجان شرقی را مثل شهر و وطن خودم دوست داریم واقعاً تماشاگران این تیم را دوست داریم امیدوارم تراکتور از این به بعد موفق شود.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در مورد اینکه چرا در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشد، عنوان کرد: بابت این مسئله عذرخواهی می‌کنم. ما 2 روز زودتر به آذربایجان آمده بودیم اما دیروز تمرین داشتم و نتوانستم به نشست خبری بیایم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

دقیقی مورد آنالیزش از تراکتور و بازی گفت: در نیمه اول برنامه داشتیم تا از هافبک‌ دفاعی‌های تراکتور توپ بگیریم و روی گل دوم  هم روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم. پس از گل سوم ما فشار حملات و بازیکنان با کیفیت و همچنان تماشاگران باعث شد که ضعیف‌تر عمل کنیم البته استرس نتیجه گرفتن هم داشتیم.

وی در مورد اینکه بهتر نبود تیم جسارت بیشتری داشته باشد، گفت: ما 3 گل به تراکتور زدیم می‌توانستیم گل‌های چهارم و پنجم هم بزنیم. دیگر جسارت یعنی چه؛ میانگین گل‌های زده ما در این فصل 2 گل است. تراکتور هم تیم بزرگی است و بازی کردن مقابلش سخت است. 

دقیقی در مورد خوشحالی‌اش بعد از بازی گفت: من به تراکتور ا حترام می‌گذارم فشار زیادی روی ما بود اما خوشحالی‌ام را جمع کردم. با این حال اصول اخلاقی است که وقتی در تیمی کار می‌کنی با تمام وجود در آن تیم حضور داشته باشید چون از آن تیم حقوق می‌گیرید و باید با تمام وجود برایش کار کنید. من امیدوارم تراکتور از این به بعد همه بازی‌هایش را ببرد و من خوشحالی‌ام را جمع کردم اما به تیم شهر خودم باید تعهد داشته باشم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در مورد وقت‌کشی بازیکنانش گفت: فقط در یک صحنه جعفرپور مصدوم شد که آن هم به خاطر این بود که بازیکن حریف رویش خراب شد و آسیب دیده بود. خمز هم از من عذرخواهی کرد. مگر چند بار برانکارد وارد زمین شد. در بازی ما با ذوب‌آهن 13 دقیقه وقت اضافه ما را داور نگرفت. گل ما را نگرفتند. پنالتی ما را نگرفتند. من به دنبال چنین سبکیاز بازی نیستم خمز هم از من عذرخواهی کرد.

وی در مورد تعطیلات لیگ عنوان کرد:‌ ما بیشترین ضربه را از این تعطیلات می‌خوریم. تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد امکانات خوب دارند و می‌توانند سفر بروند و اردو بگذارند اما ما تیمی هستیم که تازه شکل گرفته‌ایم. فقط 2.5 سال است که شکل گرفته ایم حتی نمی‌توانیم بازی دوستانه خوب، تمرین و تغذیه خوب و مناسب داشته باشیم و بازیکنان ما هم به خاطر همین تعطیلات اسیب می‌بینند. من روی نیمکت بازیکنان 18-19 ساله داشتم. در لیگ انگلیس و اسپانیا برنامه مسابقات از ابتدا مشخص است مردم برای دیدن مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی اول فصل بلیت خریداری می‌کنند ا ما در اینجا بازی‌ها گاهی شنبه است، گاهی پنج‌شنبه.

سرمربی شمس‌آذر قزوین گفت:‌هرچند من در فدراسیون هم کار کردم و با آقای تاج کار کردم می‌دانم آنها مشکلات دارند تحریم‌های فیفا منابع ما را گرفته امکانات و زیرساخت نداریم و تعطیلات لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی و تیم امید بود. با این حال امیدوارم لیگ ما برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. لیگ با کیفیتی داریم. همین هفته بازی استقلال و هوادار، پرسپولیس و پیکان و همین بازی ما خیلی خوب و با کیفیت بود و همه از دیدنش لذت بردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز