خبرگزاری کار ایران

شب گذشته اتفاق افتاد؛

نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی/ بی تدبیری هیأت فوتبال در برگزاری مسابقه امن و سالم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۴۴۳

حمله تماشاگران به بازیکنان در دیدار دو تیم فوتبال در لیگ جوانان استان آذربایجان‌شرقی ۷ مجروح و یک نابینا برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مرند، روز گذشته (سه‌شنبه) دیدار برگشت دو تیم باران اسپورت مرند و ارس تجارت تبریز از مرحله نیمه‌نهایی لیگ جوانان استان آذربایجان‌شرقی در استادیوم تختی مرند برگزار شد.

این بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم ارس تجارت تبریز جریان داشت که در دقیقه ۸۰ هواداران تیم باران اسپورت مرند به زمین بازی هجوم آورده و با سلاح سرد (چاقو و قمه) به بازیکنان ارس تجارت حمله‌ور شدند.

در این رویداد تلخ ۷ نفر زخمی‌شدند و مجروحان به بیمارستان کوه‌کمری واقع در شهر مرند انتقال یافتند. خوشبختانه گویا ۴ نفر از این افراد سرپایی درمان شدند اما سه نفر دیگر به بیمارستان امام رضا (ع) در شهر تبریز منتقل شدند.

خبر بسیار تلخ و تأسف‌آور دیگر هم این‌ است که یکی از بازیکنان ارس تجارت کاملا بینایی‌اش را از دست داده و او هم با مجروحان به بیمارستان انتفال یافته است.
حال سئوال این است که در شرایط کرونایی چه لزومی به حضور هواداران فوتبال در این مسابقه بوده و چرا اصلا شرایط امنیتی رعایت نشده است.

برخی سئوال های دیگر هم باقی مانده که  مسئولان هیأت فوتبال استان باید در نشستی مطبوعاتی   پاسخی دقیق  به رسانه ها و هواداران فوتبال بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز