خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی پس از شکست مقابل تراکتور:

امروز شاهد بی عدالتی فوتبال بودیم / مسئولیت این شکست با من است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۰۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتور گفت: همه چیز در اختیار ما بود اما امروز شاهد بی عدالتی فوتبال بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. از نظر فنی همه چیز در اختیار ما بود. ما روی دو اشتباه گل خوردیم. روی گل‌هایی که خوردیم بازیکنان وظایف‌شان را انجام ندادند. اما روی صحنه‌ای که علی قربانی به گل تبدیل نکرد، ۴٠ سال است در فوتبال ندیده‌ام. 

وی افزود: فوتبال مثل زندگی است. ما در این بازی هم مثل سه بازی قبل تنبیه شدیم. من اعتقاد دارم بعد از شیوع کرونا سپاهان فوتبال بهتری را بازی می‌کند. ما در نیمه نخست برابر تراکتور بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان ما از موقعیت‌ها استفاده نکردند. بعد از این که به گل تساوی رسیدیم، همه چیز در اختیار ما بود اما روی یک اشتباه بچگانه، خطا شد و توپ به کرنر رفت و به گل تبدیل شد تا امروز شاهد بی عدالتی فوتبال باشیم. 

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه یادگار امام چطور بود؟ گفت: متاسفانه رختکن‌ها شرایط خوبی نداشت. 

قلعه‌نویی در پایان گفت: مسئولیت این شکست با من است. اعتقاد دارم بازیکنانم واقعا زحمت کشیدند. بازیکنان تراکتور به غیر از یک ضربه ایستگاهی در نیمه دوم نزدیک دروازه ما نیامدند. برایم قابل هضم نیست که چرا توپ قربانی به گل تبدیل نشد. ما مثل دیدار برابر پارس جنوبی و سایپا تنبیه شدیم و مقصر همه این مسائل من هستم. بازیکنان هم نهایت تلاش‌شان را انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز