خبرگزاری کار ایران

نصرتی: با این وضعیت خط دفاعی، تیم ملی در جام ملت‌ها به مشکل می‌خورد/ برنامه ریزی سازمان لیگ به تراکتور ضربه زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۲۲

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط این تیم در بازی امروز صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات اردن اظهار داشت: به نظرم این بردها از لحاظ روحی برای تیم ملی خوب بود ولی ما با تیم‌های قدرتمندی بازی نکردیم. عملکرد تیم ملی مقابل اردن اصلاً خوب نبود و ما خوش شانس بودیم که بازی را برنده شدیم. اگر پنالتی حریف گل شده بود ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد و حتی به فینال هم نرسیم. در بازی با قطر عملکرد ما بهتر بود ولی تیم حریف اصلاً آن قطری که ما در سال‌های اخیر می‌شناختیم نبود. نمی‌دانم ایراد از تاکتیک های کی‌روش بود یا اشکال دیگری وجود داشت ولی این قطری که من دیدم با قطری که قبلاً می‌شناختیم هیچ شباهتی نداشت.

وی افزود: تیم ما در ساختار هجومی به انسجام خوبی رسیده است ولی در ساختار دفاعی ما مشکلات زیادی داریم که نیاز داشتیم مقابل یک حریف قدرتمندتر محک بخوریم و ایرادهایمان بیرون بزند و آن را رفع کنیم. ما مقابل اردن خطاهای زیادی به حریف در یک سوم دفاعی دادیم و این اتفاق خوبی نیست. شما حسابش را بکنید با این شرایط مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا چقدر ممکن است به مشکل بخوریم. امیدوارم این اشکالات تا جام ملت‌ها رفع شود.

وی در ادامه گفت: تیم ملی ما نسل طلایی خودش را در اختیار دارد و نمی‌خواهم فشار روی تیم ملی ایجاد کنم ولی شرایط خوبی داریم و انتظاری هم جز قهرمانی در جام ملت ها نباید داشته باشیم. بازیکنان با تجربه بین المللی زیادی داریم که چند جام جهانی دیده‌اند و خود آقای قلعه‌نویی هم تجربه جام ملت‌ها را در کارنامه دارد و همه چیز برای موفقیت فراهم است.

نصرتی در خصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات را منظم جلو می‌بریم و نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر کسب کردیم که باعث شده شرایط روحی تیم بهتر شود. ما به دلیل تغییرات زیاد شروع خوبی در فصل جدید نداشتیم و سخت‌ترین بازی‌های ممکن هم در دو هفته اول به ما افتاد و باعث شد فصل را خوب شروع نکنیم ولی به موقع برگشتیم و توانستیم تا حدودی جبران مافات کنیم و امیدوارم در ادامه با همین روند بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و در پایان فصل رتبه‌ای در شأن تراکتور و هوادارانش کسب کنیم.

وی افزود: مشکل بزرگی که در این میان وجود دارد برنامه ریزی سازمان لیگ است که کار تیم ما را خراب می‌کند. تعطیلی بیش از حد بازی‌ها باعث می‌شود تیم‌هایی که روی ریل موفقیت و نتایج خوب هستند از ریتم خودشان خارج شوند و در شرایط مسابقه قرار نگیرند. ما مجدداً مجبور شدیم بدنسازی کنیم و این در وسط یک فصل اتفاق خوبی نیست. تعطیلی مسابقات به ضرر همه تیم‌هاست و تیم‌هایی که شرایط خوبی تا پیش از تطعیلی داشتند هم بیشتر متضرر می‌شوند و برای همین ما قربانی برنامه ریزی سازمان لیگ شدیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد تقابل با شمس آذر هم گفت: بازی راحتی مقابل شمس آذر در پیش نداریم. شاید این تیم چون تازه به لیگ برتر آمده ضعیف قلمداد شود ولی به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نیستند و مربی خوبی هم دارند و انگیزه بالای آنها می‌تواند در این بازی کار دست ما بدهد. روی نقاط ضعف و قوتشان به خوبی کار کردیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز