خبرگزاری کار ایران

پوچتینو به استرلینگ: نشان بده چقدر توانایی داری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۴۳

رحیم استرلینگ توسط مائوریسیو پوچتینو به چالش کشیده شد تا به گرت ساوتگیت نشان دهد که شایسته حضور در تیم ملی انگلیس است.

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو رحیم استرلینگ را به چالش کشیده تا به گرت ساوتگیت نشان دهد که به اشتباه توسط سرمربی تیم ملی انگلیس نادیده گرفته شده است.

رحیم استرلینگ سومین گل فصل لیگ برتر خود را در حالی به ثمر رساند که چلسی امشب برنلی را 4-1 شکست داد. گل استرلینگ برای آبی‌ها اتفاقا تنها دو روز پس از اعلام لیست جدید تیم ملی انگلیس اتفاق افتاد. استرلینگ در این لیست حضور ندارد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از استرلینگ به خاطر تلاش‌هایش در زمین تمجید کرد و همچنین اظهار داشت که این بازیکن باید به سرمربی تیم ملی نشان دهد که شایسته حضور در ترکیب سه شیرهاست.

پوچتینو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:"او بازیکن با تجربه ای است و می داند که باید بازی کند و به سرمربی تیم ملی نشان دهد که اشتباه می کند. او خوب بود، در گلزنی نقش داشت. برای او و تیم بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم تیم خوب بود، عملکرد فوق‌العاده بود و با احساسی متفاوت به فیفادی رفتیم."

ساوت‌گیت، روز پنج‌شنبه، لیست 26 نفره انگلیس را اعلام کرد که در 13 اکتبر یک بازی دوستانه مقابل استرالیا برگزار می‌کند و سپس در مرحله مقدماتی یورو 2024 در 17 اکتبر به مصاف ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز