خبرگزاری کار ایران

حسینی: گل مفت خوردیم و در دام تراکتور افتادیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۴۶

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: وقتی گل‌های مفت می‌خورید و از موقعیت‌هایتان نمی‌توانید استفاده کنید، در دام حریف می‌افتید.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور، اظهار داشت: جا دارد از طرفداران‌مان عذرخواهی کنم. حضور پرشوری داشتند. متاسفانه اتفاقاتی که دوست داشتیم نیفتاد. علیرغم تلاش و زحمت بچه‌ها که فکر می‌کنم فوتبال بدی بازی نکردند، وقتی شما بد گل می‌خورید، گل‌های مفت می‌خورید و از موقعیت‌هایتان نمی‌توانید استفاده کنید در دام حریف می‌افتید و نتیجه را می‌دهید.

وی افزود: باید این بازی را خوب بررسی کنیم و از 6 بازی خودمان تحلیل خوبی داشته باشیم تا تیم را سریع جمع و جور کنیم که روندمان بیشتر از این نزولی نشود. با کار خوبی که بچه‌ها می‌توانند انجام بدهند مطمئنم می‌توانیم شرایط را برگردانیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه مهاجمان این تیم برای گلزنی به خوبی تغذیه نمی‌شوند، گفت: خلق موقعیت‌هایی که باید به گل می‌رسید داشتیم. هم در بازی قبل و هم در این بازی اما اتفاق نیفتاد. تراکتور یک ایستگاهی به دست آورد، همان را به هرشکل تبدیل به گل کردند. ما بارها اطراف 18 قدم حریف صاحب ضربات ایستگاهی مختلف شدیم. علیرغم اینکه کار کرده بودیم متاسفانه گل نشد. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم ولی وقتی اینطور می‌بازید جای حرف زدن نیست. باید سریع بروید بررسی کنید، تیم را جمع و جور کنید تا روند بهتر شود.

حسینی تصریح کرد: تیم ما بد نبود. فوتبال قوی را مقابل این تیم باتجربه ارائه کرد. وقتی گل بد و بچه گانه می‌خورید، از موقعیت‌هایتان استفاده نمی‌کنید این اتفاق می‌افتد. باید سریع تیم را جمع کنیم اما متاسفانه دوباره حدود 25 روز بازی نداریم!

وی درمورد اینکه اشتباهات فردی در آلومینیوم زیاد بود، اظهار داشت: وقتی یک بازی می‌کنید و حدود 18 روز بازی نمی‌کنید کار برای بازیکن سخت و از شرایط بازی خارج می‌شود. بااینحال وقتی اینطور می‌بازید نباید دنبال بهانه باشید. باید بررسی کنیم و اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم تا کیفیت تیم را بالاتر ببریم اما بازیکنان ما باکیفیت بودند و فوتبال جذابی هم ارائه کردند. تیم حریف توانست از موقعیت‌هایش و اشتباهات ما خوب استفاده کند. در دام آن‌ها افتادیم. وقتی جلوی چنین تیم‌هایی اشتباه کنید تنبیه می‌شوید.

حسینی در خصوص مدت زمان حضور شروین بزرگ در زمین، عنوان کرد: او به اندازه‌ای که باید بازی کند، بازی کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک درمورد اینکه نیمه دوم احساسی کار کردند، گفت: بله، به عنوان مثال روی گل سوم نباید این اتفاق می‌افتاد. بین دو نیمه با بچه‌ها خیلی صحبت کردم که اگر احساسی شویم و انضباط تیمی به هم بخورد، بازیکنانی دارند که در برگشت‌ها و انتقال به حمله ما را اذیت کنند. این اتفاق افتاد اما نباید به بازیکنان و تیم‌مان شک کنیم. تیم ما فوتبال بدی بازی نکرد. این اتفاق در فوتبال می‌افتد. باید درس بگیریم و خودمان را جمع و جور کنیم. نه خیلی ناامید شویم و نه به هم بریزیم. قسمت بد ماجرا این است که دوباره 25 روز بازی نداریم.

وی درمورد اینکه تراکتور هم همین تعطیلات را داشته و بازیکنی مثل گوهری نشان داد دروازه‌بان 6 دانگی نیست و مثل بازی با مس رفسنجان اشتباهات فردی داشت، عنوان کرد: درروزهای سخت باید از بازیکنان‌مان حمایت کنیم. وقتی بازیکن اشتباه فردی می‌کند بیشتر از همه ناراحت‌تر است. به هرحال یک طرف فوتبال هم تیم حریف است. نمی‌توانیم بگوییم چون بازی نبوده آن تیم را با خودمان مقایسه کنیم.

حسینی تصریح کرد: جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است اما بازهم تاکید می‌کنم قوی جلوی تراکتور بازی کردیم. اتفاق خوبی بود که برای آن‌ها افتاد و تبریک می‌گویم. اتفاق تلخی برای ما افتاد. باید درس بگیریم و سعی کنیم این روند را برگردانیم. منظورم از 25 روز این است که دوباره نمی‌دانیم در این مدت چگونه می‌توانیم این روند را برگردانیم. خدا کمک کند و باید از تیم حمایت کنیم که این نتایج را دوباره نگیریم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه در 2 بازی 6گل دریافت کرده‌اند، گفت: روی اشتباهات و اتفاقات در این 2 بازی خیلی ضرر کردیم. باید فکر و بررسی کنیم. باید این مشکل را تا جایی که ممکن است حل کنیم. تیم ما تیمی نیست که به راحتی گل بخورد اما متاسفانه این اتفاق امروز افتاد. جای هیچ دفاعی هم نیست. باید فکر کنیم ببینیم چکار می‌شود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز