خبرگزاری کار ایران

نساجی به دنبال کسب امتیاز از الهلال / شاگردان رحمتی در تلاش برای ادامه صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۷۳

شاگردان مهدی رحمتی به دنبال کسب امتیاز و ادامه حضور در رقابلت های آسیایی هستند.

به گزارش ایلنا، برای تیمی مثل نساجی مازندران اتفاقات این روزها، شاید تکرار نشدنی باشد و حضور در آسیا برای این تیم در کارنامه‌اش باقی خواهد ماند. به طور حتم نساجی شایستگی حضور در این رقابت‌ها را داشته و دارد، اما آنچه از این روزها برای مازنی‌ها باقی می‌ماند تا سال‌ها برای این تیم سند افتخاری خواهد بود. چنانچه آنها در اولین بازی توانستند با کسب پیروزی در بیرون از خانه، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و حالا صدرنشین گروه خود هستند.

نساجی حریف هندی خود را در خانه‌اش شکست داد تا در چنین روزهایی به فکر جدال سخت با نماینده عربستان باشد. تیمی که در بازی اول به تساوی در برابر تیم نوبهار رضایت داد و یک امتیاز را کسب کرده است. مازندرانی‌ها بعد از بازگشت به کشور، به فکر این بازی هستند، اما نه آنطور که اصل موضوع در پس حواشی گم شود. حضور الهلال به عنوان تیمی پرافتخار در آسیا با ستاره‌هایی مثل نیمار، یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، روبن نوس، سرگیی میلینکوویچ ساویچ و... در ایران، انگار چندان برای مازندرانی‌ها مهم نیست و آنچه شاگردان مهدی رحمتی به دنبال آن هستند قطعاً کسب امتیاز و ادامه حضور در این رقابت‌ها است.

با وجود این ستاد ویژه‌ای برای این بازی و میزبانی از الهلال در باشگاه نساجی تشکیل شده تا مازندرانی‌ها با اولویت کسب برد در این بازی، میزبانی خوبی هم از میهمان خود در هفته دوم رقابت‌های آسیایی داشته باشند. برای این منظور جلسه‌ای هم در فدراسیون فوتبال تشکیل شده تا مقدمات لازم برای این بازی مهیا گردد. در این جلسه قرار شده است براساس آیین‌نامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا از این تیم استقبال و میزبانی شود. باشگاه نساجی در این کار، هماهنگی لازم با فدراسیون فوتبال را خواهد داشت، اما همه چیز برعهده باشگاه نساجی بوده و فدراسیون حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

 براساس درخواست باشگاه نساجی مازندران، از حداکثر ظرفیت حضور هواداران در این بازی استفاده خواهد شد تا بازیکنان این تیم با روحیه بهتری روبه‌روی حریف سرسخت عربستانی قرار بگیرند. مسئولیت بلیت فروشی بازی با الهلال نیز بر عهده باشگاه نساجی مازندران است که به احتمال فراوان ۵۰ هزار بلیت برای حضور زنان و مردان برای این دیدار پیش فروش خواهد شد. برابر هماهنگی صورت گرفته کاروان باشگاه الهلال نیز مثل تیم النصر در هتل اسپیناس پالاس اقامت خواهند داشت. در حالی که بازی نساجی مازندران و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، الهلالی‌ها روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشورمان خواهند شد و همان روز آخرین تمرینات‌شان را هم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

هر چند هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این بازی صورت گرفته است ولی قرار است روز شنبه هفته آینده نیز جلسه مجددی در فدراسیون فوتبال تشکیل گردد و آخرین اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار انجام شود. نساجی مازندران با وجود اینکه تجربه زیادی برای این رقابت‌ها ندارد، اما آنچه که از این باشگاه به گوش می‌رسد، اینکه بازیکنان، کادر فنی، مسئولان و... این تیم بدون هیچ حاشیه اضافی در صدد هستند از این فرصت بیشترین و بالاترین بهره را ببرند تا ضمن حفظ خود در این رقابت‌ها و آسیا، در اولین حضورشان بتوانند با کسب نتایج مناسب، با شاد کردن دل هواداران‌شان، عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.

مسئولان نساجی بشدت به دنبال حفظ انسجام تیم‌شان هستند و تلاش دارند هیچ گونه حاشیه‌ای باعث از دست رفتن تمرکز تیم‌شان نشود. آنها نه تنها به دنبال کسب سه امتیاز بازی هفته دوم مقابل الهلال هستند، بلکه به نظر می‌رسد مازندرانی‌ها تلاش می‌کنند از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را کرده و به راحتی این حضور را از دست ندهند. آنها در تلاش هستند با رعایت همه قوانین در خصوص میزبانی از تیم حریف، گرفتار حواشی نشوند و بازی خوب تیم‌شان در اولویت همه مسائل قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز