خبرگزاری کار ایران

دشان: فکر نمی‌کنم دوپینگ پوگبا عمدی باشد؛ ام باپه از ناحیه زانو مشکل جزئی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۴۲

سرمربی فرانسه غیبت دلیل غیبت ام باپه را مصدومیت عنوان کرده و از مثبت شدن تست دوپینگ ستاره یوونتوس اظهار شگفتی کرد

به گزارش ایلنا، شب گذشته آلمان و فرانسه در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که ژرمن‌ها موفق شدند با رودی فولر، سرمربی موقت خود، با نتیجه ۲-۱ خروس‌ها را شکست دهند. دیدیه دشان پس از بازی از مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا اظهار شگفتی کرد و درباره نیمکت نشینی کیلیان ام باپه نیز توضیح داد.

پوگبا با وجود اینکه در پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری آ حضور نداشت، از سوی دادگاه ضد دوپینگ ایتالیا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ خود محروم شد. دشان در گفتگو با شبکه فرانسوی TF1، پس از شکست مقابل آلمان، با اشاره به وضعیت پوگبا گفت:

واضح است که بسیار شگفت زده هستم اما قضاوتی در مورد این موضوع ندارم. او دوران بسیار سختی می‌گذراند. در چند روز آینده وقت خواهم داشت تا با او صحبت کنم، البته پیش از این به او پیام داده‌ام.

سرمربی تیم ملی فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند پوگبا آگاهانه ماده ممنوعه مصرف کرده، پاسخ داد:

نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم، چون می‌دانم او آدم باهوشی است و این کار را نمی‌کند. من گفتگوهایی را که در مورد واکسن کووید داشتیم به یاد دارم، اما این ماده در بدن او وجود دارد و ما نمی‌دانیم چگونه این اتفاق افتاده است.

کیلیان ام باپه در دیدار شب گذشته روی نیمکت حضور داشت و حتی به عنوان یار جانشین نیز به میدان فرستاده نشد. دشان دلیل غیبت فوق ستاره خود را مصدومیت عنوان کرد و گفت:

کیلیان در تمرین روز دوشنبه از ناحیه تاندون کشکک زانوی خود دچار مشکل شد. مصدومیت او جدی نیست، اما چیزی است که او را آزار می‌دهد و خطراتی نیز دارد. اگر او نمی‌توانست از ابتدا به میدان برود، به عنوان یار ذخیره نیز نباید بازی می‌کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز