خبرگزاری کار ایران

واکنش دیدیه دشان به ماجرای درگیری مورینیو و پوگبا

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۵۹

دیدیه دشان مربی تیم ملی فرانسه بر این باور است که درگیری پل پوگبا با ژوزه مورینیو بزرگنمایی شده.

به گزارش ایلنا، پوگبا بازیکن کلیدی فرانسه در جام جهانی بود و در برد 4 بر 2 برابر کرواسی در فینال گل زد اما در چند ماه گذشته درگیری‌های متعددی از او با مربی پرتغالی منچستریونایتد رسانه‌ای شده. او اگرچه چهار گل در رقابت‌های مختلف این فصل برای یونایتد زده اما از نایب کاپیتانی خلع شده و بعد از تساوی بدون گل هفته گذشته با والنسیا در لیگ قهرمانان گفت که از سوی باشگاه از صحبت با رسانه‌ها منع شده است.

پوگبا البته در شرایط خوبی به بازی‌های ملی رفت چون با پاس گل او منچستریونایتد به پیروزی 3 بر 2 برابر نیوکاسل دست یافت که باعث شد فشار از روی مورینیو تا حدی برداشته شود.

پوگبا که در فهرست 30 نفره نامزدهای نهایی توپ طلا قرار گرفته، به اردوی فرانسه ملحق شده تا تیم کشورش را در بازی دوستانه با ایسلند و همچنین دیدار لیگ ملت‌های اروپا برابر آلمان همراهی کند.

دشان درباره درگیری پوگبا و مورینیو گفت: «فکر می‌کنم اغراق شده. شاید شما آخرین بازی منچستریونایتد را ندیده باشید اما من در برد برابر نیوکاسل یک پل پوگبای عالی دیدم. حدس می‌زنم ژوزه هم همین را دیده باشد. اتفاقاتی افتاده و فکر می‌کنم مثل اغلب موارد، مساله را خیلی بزرگتر از آنچه هست، جلوه داده‌ایم. واقعیت‌هایی وجود دارد اما برخی با سرعت نتیجه‌گیری کردند. من دیدم پل با تمام توانش تلاش می‌کند تا از نظر جسمی و روحی آماده باشد به تیم کمک کند. هیچ مساله‌ای بینشان وجود ندارد، من هم نمی‌خواهم خودم را درگیر روابط بازیکنان با مربی‌شان کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز