خبرگزاری کار ایران

رایولا، پوگبا را به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۷۲

مینو رایولا، ایجنت پل پوگبا او را به پاری سن‌ژرمن پیشنهاد داده است. ژوزه مورینیو قصد فروش این بازیکن منچستریونایتد را دارد.

به گزارش ایلنا، البته مشخص نیست که باشگاه فرانسوی بتواند پوگبا را بخرد، چرا که آنها با خریدهای گران‌قیمت نیمار و کیلیان امباپه، با اتهام زیر پا گذاشتن قوانین بازی جوانمردانه مالی روبه‌رو هستند. رئال مادرید و بارسلونا دو گزینه دیگر انتقال پوگبا هستند، اما گفته می‌شود این دو باشگاه علاقه چندانی به خرید او نشان نداده‌اند.

به این ترتیب منچسترسیتی، چلسی، و شاید یوونتوس مقصد احتمالی پوگبا خواهند بود، چرا که تنها این باشگاه‌ها هستند که می‌توانند مبلغ انتقال و دستمزد این بازیکن را بپردازند.

این بازیکن 25ساله در حال حاضر با در نظر گرفتن حق پخش تصویر، هفته‌ای بیش از 200هزار پوند دستمزد می‌گیرد و اگر یونایتد به لیگ قهرمانان فصل بعد راه یابد، 3/46میلیون پوند به او پاداش داده می‌شود و دستمزد سالانه‌اش هم نزدیک به 2 میلیون پوند افزایش خواهد یافت.

پپ گواردیولا گفته بود که رایولا خرید پوگبا را به او پیشنهاد داده است. رایولا که از انتقال پوگبا به یونایتد 39/41 میلیون پوند به جیب زد، حرف گواردیولا را رد نکرده است: «من هرگز با او صحبت نکردم. من بازیکن پیشنهاد می‌دهم، اما نه به او، بلکه به منچسترسیتی، که باشگاهی رویایی با مربی رویایی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز