خبرگزاری کار ایران

احتمال جدایی راشفورد از منچستر ‌یونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۷۴

نشریه میرر انگلیس مدعی شده است مارکوس راشفورد فصل آینده در منچستریونایتد نمی‌ماند اگر نقش او به‌عنوان مهاجم ذخیره تیم تغییر نکند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در این فصل از مهاجم 20 ساله تیمش به‌عنوان یک مهاجم ذخیره استفاده کرده و کم بودن دقایق حضور او در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نارضایتی‌اش را در پی داشته است.

او در 16 بازی اخیر شیاطین سرخ تنها در 5 بازی از ابتدا به میدان رفته و گفته می‌شود از این وضعیت اصلاً راضی نیست بخصوص بعد از برد 3 بر 2 اخیر تیمش در شهرآورد مقابل سیتی که در آن هم مورینیو به او برای ترکیب اصلی اعتماد نکرد.

مورینیو در شهرآورد تنها در 8 دقیقه پایانی راشفورد را به میدان فرستاد و این موضوع ظاهراً به مهاجم جوان من‌یونایتد برخورده است.

او در این فصل 43 بازی انجام داده که از این حیث تنها پایین‌تر از همتای بلژیکی‌اش روملو لوکاکو است. با این حال راشفورد تنها در 22 تا از بازی‌ها به‌عنوان بازیکن ترکیب اصلی به میدان رفته و در مابقی نیمکت‌نشین بوده است.

ورود الکسیس سانچس به ترکیب تیم هم کار راشفورد را سخت‌تر کرده است تا جایی که یک منبع در داخل باشگاه گفته است: «اگر مورینیو فصل آینده همچنان در منچستریونایتد باشد و وضعیت فعلی راشفورد ادامه داشته باشد، شاید فصل مارکوس اینجا نباشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز