خبرگزاری کار ایران

ژوزه مورینیو: من خوش‌رفتارترین مربی انگلیس هستم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۶۳

ژوزه مورینیو گفته اگر منچستریونایتد اجازه رفتن داوید دخئا به رئال مادرید را بدهد اشتباه کرده است.

به گزارش ایلنا، مورینیو می‌خواهد این دروازه‌بان 27ساله در اولدترافورد بماند و تلاش کند که برای دومین بار فاتح لیگ برتر شود.

دخئا در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست. او در ابتدا در این تیم مشکل داشت اما سپس تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا شد. او در سال 2015 هم نزدیک بود به رئال مادرید برود اما به دلیل مشکلات اداری، این انتقال انجام نشد.

دخئا هفته پیش سیصدمین بازی خود برای یونایتد را انجام داد. او در 226 بازی در لیگ برتر، 90 کلین‌شیت داشته است.

مورینیو درباره احتمال فروش او گفت: «فکر می‌کنید باشگاهی که می‌خواهد بهترین بازیکنان را جذب کند همان باشگاهی است که حاضر است بهترین بازیکنانش را بفروشد؟ اینکه با عقل جور درنمی‌آید. اگر می‌خواهید به آن سطح برسید باید بهترین‌ها را بخرید، مانند الکسیس، ماتیچ، پوگبا و بقیه و اجازه هم ندهید که بهترین بازیکنانتان بروند.»

مورینیو همچنین گفت که باید جایزه خوش‌رفتارترین مربی لیگ برتر در این فصل را به او بدهند. او می‌گوید: «کاملا متعهد شده‌ام که جایزه خوش‌رفتارترین مربی در کنار زمین را بگیرم. جدی می‌گویم. عناوین بسیاری وجود دارد، مانند بهترین عملکرد هفته، مربی ماه و اینها. آنها باید جایزه خوش‌رفتارترین را به فردی بدهند که در کنار میدان بهترین رفتار را دارد و باید از داوران چهارم رای‌گیری کنند. من مطمئنم که این عنوان را به دست می‌آورم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز