خبرگزاری کار ایران

مورینیو: به فلاینی گفتم تمدید کن و دهانت را ببند!

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۱۴

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به هافبک بلژیکی‌اش مروان فلاینی گفته است که به جای به خطر انداختن آینده‌اش با رد پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه، این پیشنهاد را بپذیرد و دهانش را هم ببندد.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود که منچستری‌ها به فلاینی گفته‌اند تنها برای یک سال می‌تواند قراردادش را تمدید کند اما او که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، خواهان عقد قرارداد طولانی‌تری شده است و به همین دلیل تا الان از پذیرش پیشنهاد باشگاه خودداری کرده است. طولانی شدن روند مذاکرات طرفین ظاهرا باعث نارضایتی ژوزه مورینیو شده است و او به بازیکن 30 ساله تیمش گفته است که با رد کردن پیشنهاد باشگاه به بخت خودش لگد نزند به خصوص الان که به خاطر مصدومیت زانویش خانه‌نشین است.

مورینیو در کنفرانس خبری‌اش به شوخی گفت: « من دیروز به او گفتم که قراردادت را ببند و دهانت را ببند. به او گفتم که ریسک نکن. قبل از اینکه از میزان شدت مصدومیتت مطلع شوی، قرارداد جدید را امضا کن!»

 فلاینی در جریان باخت 2 بر صفر هفته گذشته منچستریونایتد در خانه تاتنهام، در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما تنها 7 دقیقه دوام آورد و به دلیل مصدومیت تعویض شد. او به خاطر این مصدومیت بازی خانگی شیاطین سرخ برابر هادرسفیلد را از دست داد و مورینیو هم گفت که حدس می‌زند، هافبک سابق اورتون چند هفته‌ای خانه‌نشین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز