خبرگزاری کار ایران

اتفاق خاص برای راموس در بازگشت به خانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۵۱

سرجیو راموس به بازگشت به سویا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه اندلسی پس از اینکه گفته می‌شد در ابتدای تابستان تصمیمی برای جذب راموس ندارد در آخرین لحظه تصمیمش را عوض کرد. تابستان برای سرخیو راموس بسیار طولانی بود، او از زمانی که چمدان‌هایش را در پاریس بست تا به خانه‌اش در سویا بازگردد، فقط یک ایده در ذهنش داشت آن هم بازگشت به سانچز پیزخوان بود. آرزویی که با وجود چیزی که به نظر آسان می‌آمد اصلاً راحت نبود! او باید در انتظار تماس باشگاه کودکی‌اش چشم از تلفن بر نمی‌داشت. پس از اینکه سران سویا در ابتدا هر گونه بازگشت راموس را رد کردند، راموس با رد کردن پیشنهادهای میلیون دلاری نشان داد که تصمیمش برای بازگشت به تیم قدیمی بسیار جدی است و نمی‌خواهد مانند دیگر بازیکنان در پایان دوران فوتبالی‌اش به دنبال پول در آوردن بیش از حد باشد. سرخیو برای اینکه به خانه برسد مسیر طولانی را طی کرد اما در نهایت جواب داد.

 

امتناع سویا

سرخیو برای رسیدن به رویای بازگشت صبور بود، او با وجود اینکه سران سویا در ابتدا اعلام کردند قصدی برای بازگرداندن این بازیکن ندارند ترجیح داد بدون هیچ مصاحبه‌ای منتظر بماند. ویکتور اورتا در 8 آگوست به صراحت اعلام کرد که با وجود 6 مدافع میانی در ترکیب تیمش پروژه بازگشت راموس را بسته است. علاوه بر این، او توضیح داد که سیاست باشگاه جذب بازیکنان جوان و سود از فروش آنهاست که با بازگردادن راموس در تضاد است.

 

رابطه راموس و رختکن سویا

سرخیو در تمام تابستان با دوست صمیمی خود خسوس ناواس در ارتباط بود، پیام‌های کاپیتان سویا و سایر اعضای رختکن باعث شده بود که بازگشت سرخیو راموس با دیدگاه مثبتی همراه باشد. آرزوی سرخیو راموس حالا به صورت غیر رسمی به باشگاه منتقل شده است. سویا اولویت‌های دیگری در بازار داشت. اما هیاهوی روزهای اخیر، فسخ قراردادها، جست‌و‌جوی گزینه‌های بسیار ارزان و وضعیت اقتصادی و ورزشی یک باشگاه که در حال بازسازی است باعث شد که سرخیو راموس به یک گزینه اصلی تبدیل شود.

 

روز کلیدی

سویا بامداد یکشنبه برای دیدار مقابل اتلتیکو به مادرید سفر کرد. مدیر ورزشی آنها  قبل از این دیدار توضیح داد که آنها یک ظرفیت در لیست خود برای بازیکن آزاد خالی گذاشته‌اند. با این حال، سران باشگاه ابتکار عمل را در دست گرفتند تا در آخرین لحظه روی احتمال جذب سرخیو راموس که نزدیک بود 20 میلیون در سال از الاتحاد بپذیرد، فشار بیاورد. بدون شک آمدن به سویا با دستمزد یک میلیون یورویی به جای انتقال به عربستان هو شدن‌ها در پیزخوان را به تشویق تبدیل خواهد کرد. راموس پس از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی قراردادی یک‌ساله (احتمالاً 1+1) با سویا امضا خواهد کرد. با این انتقال مرحله جدیدی در دوران حرفه‌ای سرخیو باز خواهد شد. راموس در 37 سالگی به خط حمله سویا اضافه می‌شود و مندلیبار که به دنبال مدافع می‌گشت مطمئن است که هیچ کس بهتر از قهرمان جهان در سال 2010 برای ترکیب تیمش وجود نخواهد داشت.

 

اولین واکنش

پس از توافق نهایی راموس روز گذشته وارد سویل شد تا پس از شرکت در تست‌های پزشکی، قرارداد یک‌ساله را رسماً امضا کند. راموس با کلاه و عینک آفتابی در حالی که یکدست مشکی‌پوش بود، در محاصره عکاسان و خبرنگاران با هکتور اورتا، مدیر ورزشی سویا دست داد و پس از چند عکس و امضا راهی باشگاه سویا شد. او در اولین اظهارنظرش پس از رسیدن به سویا گفت: «خیلی خوشحالم که برگشتم و رفتن به جای دیگر منطقی نبود. برگشتن به سویا، پرداخت بدهی به هواداران سویا، پدر و پدربزرگم و نیز آنتونیو پوئرتا (بازیکن جوان سویا که سال 2008 به دلیل ایست قلبی فوت شد) بود. فکر می‌کنم وقتش بود برگردم و صحبت در مورد مسائل دیگر را بهتر است به بعد موکول کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز