خبرگزاری کار ایران

مورینیو: از اینکه سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را نگرفتم ناراحت نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۸۸

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از این که تیمش نتوانسته سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند ناراحت نیست.

به گزارش ایلنا، رم شب گذشته در دیدار فینال لیگ اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرنا به مصاف سویا رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند.

شایعات بسیاری درباره آینده مورینیو و ادامه حضور او روی نیمکت جالوروسی به گوش رسیده است و او با تایید این شایعات گفت که دوست دارد به شرطی در این تیم بماند که شرایط برای آنها بهبود پیدا کند.

او در این باره به DAZN گفت:« مطمئنا تا دوشنبه سرمربی رم هستم. دوست دارم بمانم اما بازیکنانم شایسته شرایط بهتری هستند. من هم شایسته شرایط بهتری هستم. می‌خواهم برای چیزهای بیشتری بجنگم. از این که مربی، مدیر روابط عمومی و وجهه عمومی باشگاه که می‌گوید پول بیشتری نداریم باشم خسته شده‌ام. من از این که این همه مسئولیت داشته باشم خسته شده‌ام.

دوست دارم با شرایط بهتری در این تیم بمانم. فصل آینده در لیگ قهرمانان نیستیم و در کمال ناباوری این خبر خوبی است چون ما هنوز شرایط این که بخواهیم در لیگ قهرمانان حاضر باشیم و بازیکنان لازم برای این رقابت را نداریم.

باید روز یکشنبه برنده شویم تا به لیگ اروپا برویم. دوست داریم به رقابت‌های اروپایی برگردیم. امیدوارم که داور این بازی در لیگ قهرمانان بماند و کارهای مزخرفی که امروز کرد را در لیگ قهرمانان ادامه دهد و ما را در لیگ اروپا تنها بگذارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز