خبرگزاری کار ایران

حواشی دیدار تراکتور و مس رفسنجان/ سنگ تمام پرشورها برای خمس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۹۹

پاکو خمز به شدت از سوی هواداران تیم تراکتور مورد حمایت قرار گرفت

گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امشب توانست مس رفسنجان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا نخستین پیروزی فصل‌ خود را جشن بگیرد، این دیدار حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

مهدی عبدی اولین بازی خود را برای تراکتور انجام داد و در نیمه دوم به جای امیرحسین حسین زاده وارد زمین شد. وی در دقیقه 86 تنها گل تراکتور را به ثمر رساند و پس از گلزنی در آغوش حسین پورحمیدی قرار گرفت و شادی‌اش را با دروازه‌بان سرخپوشان تقسیم کرد.

اعتراض شدید پاکو خمس در نیمه اول به دخالت سعید مظفری زاده در کنار خط برای عقب راندن سرمربی تیم منتهی شد. 

سعید آقایی که امروز برای نخستین بار در ترکیب تراکتور قرار گرفته بود، در نیمه دوم جای خود را به سعید کریم آذر داد تا دوباره این بازیکن هجومی در پست دفاع چپ به میدان برود.

هواداران تراکتور از دقیقه 75  علیه بازیکنان  این تیم شعار دادند و هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم، شعارها بیشتر هم شد. هواداران تبریزی شعارهای «غیرت غیرت تراکتور غیرت»، «بازیکن بی‌غیرت، مدیر بی‌لیاقت» و «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند.

شجاع خلیل زاده و محسن آذرباد در میان خیل بازیکنان با تجربه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بودند.

در حالی که هواداران تراکتو به شدت خمس را تشویق می‌کردند و همزمان ‌علیه بازیکنان شعارهایی می‌دادند، مهدی عبدی دروازه مس را باز کرد تا جو ورزشگاه به طور کلی تغییر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز