خبرگزاری کار ایران

داوری: در مسیر توسعه بسکتبال موفق بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۹۱

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: تفکرات من فراتر از آسیاست و با وجود نفرات با استعدادی که در بسکتبال ایران داریم، قطعا می‌شود به سطح جهانی رسید.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال ایران، امروز دوشنبه 23 مرداد 1402 به ریاست محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و حضور آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ابتدای مجمع اظهار داشت: سال گذشته با فراز و نشیب‌های زیادی به پایان رسید اما ما همواره سعی کردیم که به شعار روز انتخابات خودمان که توسعه بسکتبال بود عمل کنیم و فکر می‌کنم در این مسیر موفق بوده‌ایم.

داوری ادامه داد: در همین راستا برای رشد بسکتبال ایران نیاز است که اعزام‌های ما در سال پیش رو نیز به صورت مداوم و حتی با وجود باخت‌های زیاد انجام شود تا مثل الان که تیم بانوان ایران بعد از سال‌ها به برد رسید، کسب پیروزی‌ها هم از راه برسد.

او گفت: درباره تیم ملی نیاز به تغییر نسل داریم و الان در حال انجام آن هستیم، هر چند که باید خیلی زودتر از این‌ها شروع به تغییر نسل می‌کردیم. این مهم از زمان حضور آقای ارمغانی آغاز شد و الان با آقای دمیر ادامه دارد.

داوری تاکید کرد: همه اهداف ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسکتبال ایران بعد از سال‌های بتواند در قاره آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، هرچند که تفکرات من فراتر از آسیا است و با وجود نفرات با استعدادی که در بسکتبال ایران داریم، قطعا می‌شود به سطح جهانی هم رسید.

جواد داوری با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساختمان‌های بسکتبال ایران گفت: یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اهداف ما، ساخت زمین و یک کمپ مجهز برای تیم‌های ملی در بخش 5 نفره و 3 نفره است. ضمن اینکه باید تاکید کنم بسکتبال 3 نفره مدال المپیک دارد و باید با کمک شهرداری خیلی جدی پیگیر ساخت این کمپ باشیم که پیگیر آن هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز