خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب آسیا با اسطوره‌های فراموش نشدنی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۹۶

اسطوره های فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی که در جام ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند در تیم منتخب آسیا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، با پایان رأی‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود. این تیم بر اساس رأی هواداران بین ۱۲ تا ۳۰ ژوئیه امسال و از میان ۴۸ بازیکنی که در جام ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند انتخاب شده است.

با توجه به رأی‌ها، محمد الدعایه، دروازه‌بان عربستان به عنوان بهترین دروازه‌بان شناخته شد. در همین حال، خط دفاعی متشکل از چهار بازیکن برتر قاره بود؛ یوتو ناگاتومو و یوجی ناکازاوا از ژاپن، مهدی مهدوی‌کیا از ایران و هونگ میونگ بو از کره جنوبی.

هواداران همچنین یک خط میانی فوق‌العاده شامل پارک جی‌سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ ژاپن و همچنین شونسوکه ناکامورا قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ را انتخاب کردند.

در خط حمله، هواداران سه مهاجم را انتخاب کردند. سون‌هیونگ‌مین ستاره کره جنوبی، علی دایی، اسطوره محبوب ایران و تیم کیهیل، قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ از استرالیا.

همچنین بازیکنان ذخیره این تیم متئو رایان (استرالیا)، صالح النعیمه (عربستان)، نشاط اکرم (عراق) و ماجد عبدالله (عربستان) هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز