خبرگزاری کار ایران

جدیدترین رقیب استقلال در مسیر قهرمانی: علی فتح الله زاده!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۱۳

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شب گذشته هجمه‌های عجیبی را به کاپیتان این تیم وارد کرد.

به گزارش ایلنا، قهرمان بدون شکست فصل گذشته لیگ برتر فوتبال روزهای عجیبی را سپری می‌کند. باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی در آستانه حذف از مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

بر همین اساس علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل از سمتش استعفا از کرد و سپس روز گذشته با تصمیم اعضای هیات مدیره در این سمت ابقا شد. این تصمیم موجب شد تا او به همراه پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره به برنامه فوتبال برتر دعوت شود و مقابل حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی مناظره داشته باشد.

فتح الله زاده که شبی پر از اشتباهات ریز و درشت پشت سر گذاشت، تیمی که در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار داشته باشد وارد چالش کرد. بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی نسب به عملکرد مدیریت اعتراض داشتند.

مدیرعامل استقلال در آنتن زنده مدعی شد که روزبه چشمی، کاپیتان تیم به دلیل عدم دریافت مطالباتش قصد در عدم شرکت مسابقات داشته است. این موضوع با واکنش چشمی مواجه شد.

چشمی در این باره گفت: «پولی که آقای فتح الله زاده می‌گویند برای سه چهار ماه پیش است که این پول را باید دو سه ماه قبل از آن می‌گرفتم. با یک تاخیر دو سه ماه قبل از جام جهانی این پول را گرفتم. من دریافت پول را رد نمی‌کنم. قسمتی که ایشان گفتند من گفتم اگر پول نگیرم بازی نمی‌کنم، اینجا برایم سوال است که نه الان، طی هفت هشت سالی که در استقلال بودم هیچ نفری نمی‌تواند حرف، پیام و صدایی از من بیاورد که گفته باشم اگر پولم را ندهید بازی نمی‌کنم. یک افتضاحی در باشگاه استقلال به بار آمده که هر کسی مسئولش است، به جای اینکه آن را درست کنیم، اگر راهی برای درست کردنش باشد، دنبال این هستیم که چیزی را بیشتر خراب کنیم، بازیکن را مقابل هوادار قرار بدهیم.، این بازیکن را مقابل آن بازیکن قرار بدهیم. این راهش نیست.»

اظهارات چشمی نشان می‌دهد فتح الله زاده برای حفظ سمت خودش حتی حاضر به ایجاد حاشیه برای تیمی است که همیشه برای کسب مدیریت در آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. استقلال در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر به غیر از سپاهان و پرسپولیس اکنون رقیب بزرگ دیگری به نام علی فتح الله زاده دارد که برای حفظ صندلی مدیریت بعید نیست حواشی دیگری را هم ایجاد کند.

مسلما صحبت‌های رد و بدل شده بین فتح الله زاده و چشمی به وضوح فاصله میان مدیریت و بازیکنان را نشان می‌دهد که به هیچ عنوان برای تیم مدعی عنوان قهرمانی یک اتفاق خوشایند نیست. با حفظ مدیرعامل استقلال در این سمت از سوی هیات مدیره باید منتظر ماند و دید آیا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به سود آبی پوشان تمام می‌شود یا علی فتح الله زاده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز