خبرگزاری کار ایران

بازدید هادی ساعی از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۶۹

رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو بانوان، با اعضای کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رئیس فدراسیون تکواندو به همراه لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تکواندو امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور در خانه تکواندو نظاره گر دقایقی از تمرین تیم ملی بانوان بود.

ساعی ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان به ملی پوشان بیان کرد: امیدوارم سال پیش رو همراه با موفقیت و کسب مدال باشد و تیم ملی ما بتواند عملکرد درخشانی در رویدادهای مختلف داشته باشد.

لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو نیز خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: سال جدید را به تمامی شما عزیزان تبریک می گویم. شما باید قدردان زحمات خود باشید و با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو حضور و مزد زحمات خود را دریافت کنید.

قابل ذکر است سعیده نصیری، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده، تینا مدانلو و ناهید کیانی با هدایت مینو مداح در رقابت‌های گرنداسلم چین شرکت می‌کنند. غزل سلطانی، نگار اسماعیلی، مهلا مؤمن زاده، نرگس میرنوراللهی، کوثر اساسه، زینب اسماعیلی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و آناهیتا توکلی نیز در تهران به تمرینات خود زیر نظر مهروز ساعی و فاطمه نعمتی ادامه خواهند داد.

رقابت‌های گرند اسلم به میزبانی چین در شهر «ووشی» اولین رویداد رسمی و هدف تیم ملی تکواندو ایران در سال ۱۴۰۲ است؛ مسابقاتی که مرحله انتخابی آن ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه برگزار خواهد شد و ۵ ملی پوش عازم این رویداد خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز