خبرگزاری کار ایران

حکم سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو توسط ساعی اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۹۷

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو پس از دریافت حکم مسئولیت، با حضور در تمرینات این تیم کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، پیام خانلرخانی سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو به همراه جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو با حضور در دفتر رئیس فدراسیون تکواندو، حکم خود را از هادی ساعی دریافت کرد. وی پس از آن با برگزاری مراسم معارفه، کار خود را آغاز کرد.

پیش از شروع نخستین تمرین، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو طی سخنانی گفت: امیدوارم با حضور خانلرخانی، شاهد تداوم موفقیت های پاراتکوندو در میادین مهم بین المللی از جمله رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی باشیم. هدف اصلی مجموعه فدراسیون تکواندو کسب مدال در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس است و امیدوارم با تمرکز، همدلی و رفاقت برای تحقق این هدف تلاش کنید. 

خانلرخانی نیز ضمن تشکر از کادرفنی پیشین تیم ملی پاراتکواندو و تمام کسانی که برای این تیم زحمت کشیده اند عنوان داشت که با انسجام و همدلی برای رسیدن به اهداف فدراسیون تلاش خواهیم کرد. 

در این دوره از اردو جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی، محمد طاها حسن پور، علیرضا بخت، امیرحسین علیزاده عرب، امیرمحمد حقیقت شناس، سعید صادقیان پور و حامد حق شناس حضور دارند.

رضا خانی دبیر انجمن پاراتکواندو، حجت الاسلام و المسلمین کارگر مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و علی کریمی صابر مربی تیم ملی پاراتکواندو حاضرین در مراسم معارفه پیام خانلرخانی سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو بودند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز