خبرگزاری کار ایران

انصاری: از مساوی راضی نیستیم/ به حضور هواداران مقابل استقلال نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۷۷

بازیکن تیم فولاد خوزستان از کسب تساوی تیمش مقابل مس کرمان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری بعد از تساوی فولاد و مس کرمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی آنطور که در نیمه اول می‌خواستیم پیش نرفت و نسبت به توانایی که داشتیم خوب پیش نرفت. اما بازی توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی هم در اختیار داشتیم. ولی نتیجه مساوی شد و قطعاً‌ از نتیجه مساوی راضی نیستیم. چه در بازی داخل خانه و در چه در بازی خارج از خانه برای برد به میدان برویم. امیدواریم بتوانیم بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی افزود: بازی بعدی ما مقابل استقلال سنگین و حساس است. قطعاً نیاز به حضور هواداران داریم و نیاز به انرژی مثبت آنها داریم. قطعاً ما هواداران با حضور هواداران همیشه قدرتمان چند برابر شده است. بازی حساسی مقابل استقلال در اهواز داریم بودن هواداران ما انرژی مثبت آنها روی روند تیم ما خیلی می تواند مثبت باشد. امیدواریم بیایند و از ما حمایت کنند.

صاری درباره دیدار با گل‌گهر در جام حذفی نیز بیان کرد: قطعا بعد از بازی با استقلال به این بازی هم فکر می‌کنیم. ما باید جام حذفی را خیلی جدی بگیریم و با توجه به روندی که داشتیم، جام حذفی اهمیت زیادی برای ما دارد. همه ما بازیکنان باید درک کنیم که چهار بازی فینال‌گونه داریم و باید برای هدفمان که قهرمانی است، تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز