خبرگزاری کار ایران

انصاری: با مربی بین المللی به قطر رفتیم/ تنها نماینده ایران مسئولیت سختی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۷۷

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید با جواد نکونام که مربی بین المللی است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری که به همراه جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده بود، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم. بازی مراحل حذفی آسیا، همان‌طور که از اسمش مشخص است، خیلی حساس و سنگین خواهد بود.

او ادامه داد: ما توسط کادر فنی، به خوبی تیم الفیصلی را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که تیم خوب و باکیفیتی هستند. تیمی هستند که بازیکنان خارجی باکیفیتی دارند، اما ما هم فولاد هستیم و به همراه یک مربی بین‌المللی به اینجا آمده‌ایم و ما بازیکنان می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم؛ با توجه به اینکه ایشان هم در دوران بازیگری و هم در دوران ملی و باشگاهی‌‌اش سوابق خیلی خوبی دارد، می‌تواند به خوبی این را به ما انتقال بدهد.

انصاری سپس عنوان کرد: ما خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم و آمده‌ایم تا حداقل ده روز اینجا باشیم و نمی‌خواهیم زود برگردیم؛ این را همه بازیکنان درک کرده‌اند. ما تنها نماینده ایران هستیم و مسئولیت سنگینی بر عهده ما هستیم و با توجه به این مسئولیت، باید در زمین هم تمرکز خیلی بالایی داشته باشیم تا خیلی خوب از عهده آن بربیاییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز