خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس

لیورپول - منچستریونایتد: کلوپ ترمز تن هاگ را می‌کشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۷۱

یک جو پر سر و صدا در آنفیلد در انتظار استقبال از دشمنان قدیمی در لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول و منچستریونایتد است.

به گزارش ایلنا، لیورپول در لیگ برتر 2-0 ولورهمپتون واندررز را شکست داد، در حالی که مردان اریک تن هاگ در جام حذفی 3 بر یک وستهام را از پیش رو برداشتند.

برتری در دیدار برابر ولورهمپتون باعث شد تیم یورگن کلوپ پس از نتایج ناخوشایند مقابل کریستال پالاس و رئال مادرید به مسیر خود بازگردد.

آن‌ها به آرامی پیش می‌روند اما تهدید می‌کنند که ترکیب جمع چهار تیم برتر را به هم بزنند، یک لیورپول به شدت ناسازگار - که از 12 بازی اخیر خود فقط 4 پیروزی برای افتخارآفرینی دارد - به رده ششم جدول صعود کرده و شش امتیاز با تاتنهام در رده چهارم فاصله دارد.

حتی با کاهش قدرت‌هایشان، یکی از ثابت‌هایی که در این فصل تغییر نکرده، رکورد لیورپول در آنفیلد است، با اینکه قرمزها تنها یکی از 35 بازی اخیر خود را در لیگ برتر مقابل هواداران از دست داده‌اند و 13 امتیاز از 15 بازی اخیر را کسب کرده‌اند.

یورگن کلوپ در 7 مسابقه اخیر خود در آنفیلد مقابل 6 تیم بزرگ لیگ جزیره شکست نخورده اما برابر رئال مادرید در خانه شکست سنگینی را متحمل شدند‌‌.

منچستریونایتد با قهرمانی در جام اتحادیه پا به این دیدار می‌گذارد. منچستریونایتد از زمانی که لسترسیتی را 3 بر صفر شکست داده، در لیگ برتر وارد زمین نشده، اما جایگاه سوم آن‌ها در حال حاضر و هر یک از چهار بازی اخیر آن‌ها - همه در چهار تورنمنت مختلف - با پیروزی به پایان رسیده است.

منچستریونایتد با وجود تمام اقدامات دفاعی سرسختانه لیورپول - حداقل در داخل کشور - به آنفیلد سفر می‌کند که در هر یک از 12 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها حداقل دو گل زده و پس از جام جهانی 23 امتیاز کسب کرده‌اند.

با این حال، بی ثبات همچنان شیاطین سرخ را آزار می‌دهد - که در این فصل در لیگ برتر بیش از 20 گل از خارج از خانه دریافت کرده‌اند - و آن‌ها نتوانسته‌اند یک تیم بزرگ را در هفت تلاش اخیر در خانه‌اش شکست دهند. 

منچستریونایتد پس از سه شکست تحقیرآمیز که در آن حداقل چهار گل دریافت کرده بود، در ماه آگوست با پیروزی 2-1 مقابل قرمزها در اولدترافورد به کابوس لیورپول پایان داد.

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون، الکساندر-آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، باجستیچ، صلاح، گاکپو، نونز

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا، ون بیساکا، واران، مارتینز، شاو، کاسمیرو، فرد، آنتونی، فرناندز، راشفورد، وهوورست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز