خبرگزاری کار ایران

کلوپ: بازی لیورپول و منچستریونایتد هنوز فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۷۲

یورگن کلوپ قاطعانه معتقد است که دیدار بین لیورپول و منچستریونایتد، همچنان یک جدال بزرگ است.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ معتقد است که جدال بین منچستریونایتد و لیورپول، با وجود فرم ضعیف فعلی قرمزها، همیشه یک "بازی بزرگ" خواهد بود.

سرمربی لیورپول معتقد است که هیچ کس نمی‌تواند رقابت بین قرمزها و منچستریونایتد را کم اهمیت جلوه دهد و حتی اگر هر یک از دو طرف در فرم ضعیفی باشند - همانطور که لیورپول در حال حاضر خودش را پیدا می‌کند - همچنان یک بازی هیجان انگیز در فوتبال انگلیس باقی خواهد ماند.

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت: «ما می‌توانیم آن را تکه تکه کنیم. سه امتیاز، این تقریباً تنها چیز عادی مانند بازی‌های دیگر است، سه امتیاز دیگر اما برای این رویارویی خاص بین منچستریونایتد و لیورپول است.

من عاشق فوتبال هستم، من عاشق هیاهویی که از آن به راه می‌اندازیم، حداقل در اکثر مواقع، اینطور است که می‌خواهم آن را در لیورپول - یونایتد ببینم.

باید اینطور باشد وگرنه در فوتبال دیگر مطلقاً جذابیتی وجود نخواهد داشت. از نو؟ واقعا؟  و حالشان چطور است؟ مردم می‌خواهند بدانند و باید بدانند که هر دو باشگاه چه کار می‌کنند. به همین دلیل است که من مشکلی با آن‌ها ندارم. این یک بازی بزرگ است و همیشه در زندگی من یک بازی بزرگ بود - از آنجایی که من اجازه داشتم آن را از تلویزیون تماشا کنم، همیشه همینطور بود. خدا را شکر که هنوز یکی از بزرگترین‌هاست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز