خبرگزاری کار ایران

کلوپ: اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم منچستریونایتد را شکست می‌دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۳۰۳

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفت اگر تیمش کمی بهتر بازی می کرد، منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست می داد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ از عملکرد تیمش علیرغم اولین شکست آنها در اولدترافورد دفاع کرد و اصرار داشت که لیورپول پس از گل دقیقه 16 جیدون سانچو "بازی را که ما می خواستیم انجام دهیم" انجام داده است.

کلوپ به اسکای اسپورت گفت: "آن‌ها در ابتدا واقعا تهاجمی بودند، کاملاً مشخص بود که چه اتفاقی می افتد. واقعیت نشان می دهد که آیا ما واقعا آماده هستیم یا خیر، و در ابتدا آنها تهاجمی تر از ما بودند، آنها به تیرک دروازه کوبیدند و این یک بازی هیجان انگیز بود.

سپس آنها گل را به ثمر رساندند و ما بازی را به دست گرفتیم و کم و بیش بازی مورد نظرمان را انجام دادیم. ما در موقعیت‌ها بدشانس بودیم، مخصوصاً در ضربات ایستگاهی. نمی‌دانم چطور یک توپ وارد دروازه نمی‌شود، در یک بازی مانند این مقابل حریفی مانند یونایتد، اگر بتوانیم در آن لحظه گلزنی کنیم، بسیار مفید خواهد بود.

واگذاری بازی برای به ثمر رساندن گل دوم حریف کمکی نمی‌کند، و سپس ما گل خود را به ثمر می‌رسانیم و سپس یک بازی هولناک با وقفه‌های زیاد شکل گرفت؛ نه نتیجه‌ای که می‌خواستیم. شاید آنها [تیزتر] بودند، البته این درست نیست، اما وقتی آرام شدیم، آنجا بودیم. برای یک بازی خارج از خانه در یونایتد تعداد زیادی شوت داشتیم، اگر این کار را انجام دهیم باید از این لحظات بیشتر استفاده کنیم.

حتی با شرایطی که داریم، اما کمی بهتر بازی می کنیم، اگر کمی بیشتر در مورد کاری که انجام می دهیم متقاعد می شدیم، باید این بازی را می بردیم. می دانم که مسخره به نظر می رسد، اما من آن را اینگونه می بینم. واضح است که از نظر مصدومیت در شرایط دشواری هستیم، هفته را با 14 تا 15 بازیکن بزرگسال در دسترس می گذرانیم، باید مطمئن شویم که هیچ کدام از آنها مصدوم نمی شوند زیرا دیگر گزینه واقعی باقی نمانده است.

من نگران وضعیتمان هستم، در حال حاضر آسان نیست، اما اینطور است. ما اکنون برای بورنموث، نیوکاسل و اورتون آماده می شویم - اینطور است. ما می توانیم بهتر بازی کنیم، این را می دانیم، اما لحظات خوبی برای منچستریونایتد داشتیم. از فردا با آن مبارزه خواهیم کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز