خبرگزاری کار ایران

قهرمان جدید لیورپول! چگونه نونز از هالند پیشی گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۷۹

مهاجم اروگوئه‌ای از روی نیمکت کنار رفت تا در سوپرکاپ انگلیس گلزنی کند، اما آیا او اکنون باید در اولین بازی لیگ برتر قرمزها از ابتدا بازی را شروع کند؟

به گزارش ایلنا، یک بازی، یک گل، یک جام. یک قهرمان جدید، برهنه و باکلاس، برای هواداران لیورپول که باید آن را پرستش کنند.

با شروع اولین بازی، داروین نونز به سختی می‌توانست درخواست بهتری داشته باشد. وقتی به یک باشگاه جدید در لیگ جدید وارد می‌شوید، و در ازای انتقال مبلغ زیادی هم هزینه شده، اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که خوب شروع کنید. ستاره اروگوئه‌ای قطعا این کار را انجام داده است.

"خوب برای او و خوب برای ما"، صحبت ویرجیل فن دایک پس از بیرون آمدن نونز از روی نیمکت برای غرق کردن منچسترسیتی در سوپرکاپ انگلیس در ورزشگاه کینگ پاور در روز شنبه بود.

در کمتر از نیم ساعت در ورزشگاه لسترسیتی، مرد 64 میلیون پوندی (76 میلیون دلاری) دقیقاً نشان داد که چرا لیورپول بسیار مشتاق بود او را از بنفیکا به خدمت بگیرد؛ چرا فن دایک معتقد است که او بهترین "مهاجم امروزی" است و چرا یورگن کلوپ متقاعد شده است که این بازیکن 23 ساله تیمی را که در فصل گذشته چهارگانه را دنبال می کرد، قوی‌تر خواهد کرد.

برتر از هالند

 نونز از لحظه ای که وارد زمین شد و جای روبرتو فیرمینو رو گرفت در دقیقه 58، درست در همه چیز برتر بود.

در حالی که ارلینگ هالند، مهاجم پردرآمد منچسترسیتی، در حاشیه عمل می‌کرد، با لمس کمتر و پاس‌های کمتری نسبت به هر بازیکن دیگری در زمین، بازیکن شماره 27 لیورپول در همه چیز نقش داشت و تلاش داشت که تأثیرگذار باشد.

نونز قطعا این کار را کرد. او با زدن تعداد ضربات بیشتر (چهار) و دریافت موقعیت‌های بزرگ (سه) بیشتر از هر بازیکن لیورپول، و با داشتن پنج ضربه در محوطه جریمه حریف، تنها یک ضربه کمتر از هالند در 90 دقیقه به پایان رسید.

او یک پنالتی را برای تیمش به ارمغان آورد، ضربه سر او توسط روبن دیاس مهار شد و به محمد صلاح اجازه داد تا قرمزها را به برتری قاطع برساند. و پس از آن، در وقت های تلف شده، نونز خم شد تا ضربه ناک داون اندی رابرتسون را از فاصله نزدیک پشت سر بگذارد و پیروزی 3-1 تیمش را قطعی کند.

 ارتباط با طرفداران جدیدش

جشن‌ها همه چیز را گفتند، نونز پیراهنش را در مقابل لیورپولی‌های هذیان آور درآورد. چقدر او آن را دوست داشت و آن‌ها چقدر آن را دوست داشتند.

آن‌ها به اندازه هر کس به دیدن او آمده بودند، در این مورد بحثی نیست. آن‌ها نام او را در حالی که او در نیمه اول گرم می کرد و دوباره در نیمه دوم از روی نیمکت احضار می‌شد، سر دادند. پس از گل او پرچم اروگوئه را در سکوها به اهتزاز درآوردند. از زمان لوئیز سوارز چنین چیزی را ندیده ایم.

سوارز نیز البته در مرسی ساید تاثیر فوری گذاشت و اگر نونز بتواند راه هموطنش را دنبال کند، پس هواداران قرمزها در یک سفر جهنمی هستند.

با این حال، در حال حاضر، آن‌ها به سادگی می‌توانند از لحظه لذت ببرند. یک قهرمان جدید در شهر آنفیلد است.

 مطبوعات را نخوانید!

واضح است که برخی از انتقاداتی که به طرز مضحکی از بازیپهای نونز در پیش فصل استقبال می کرد، شنیده و احساس شده است اما نه توسط خود نونز.

برای مثال، در اینجا شنیدیم که اندی رابرتسون در یک مصاحبه زنده کنار زمین، به «بعضی از حرف‌های بدی که اخیراً درباره او گفته شد» اشاره کرد و یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی دوباره به صحبت‌های پیرامون فرم پسر جدید به عنوان یک شوخی اشاره کرد.

در همین حال، در میکسدزون، ویرجیل فن دایک توصیه های درستی به هم تیمی جدید خود ارائه کرد. او نباید بعد از یک بازی به همه چیزهایی که شما در مورد او می گویید نگاه کند! مدافع هلندی به جمع خبرنگارانی که جمع شده بودند، این جمله را گفت. او باید فقط روی خودش، روی تیم تمرکز کند، پیشرفت کند و در سریع ترین زمان ممکن در آن جا بیفتد.

«تنها راه برای انجام این کار این است که از تمرین یاد بگیرید، از بازی هایی که انجام می دهید یاد بگیرید و به آنچه دیگران درباره شما و عملکردتان می گویند نگاه نکنید. این برای من کلید موفقیت است. شما می توانید با همه چیزهای دیگر حواس تان پرت شود.»

 "مهاجم امروزی"

البته این فقط یک بازی است، و نه حتی، حداقل از نظر فنی، یک بازی رقابتی.  چالش‌های بزرگ‌تری در انتظار نونز و لیورپول است، و در حالی که افراد زیادی از شادی او و بدبختی هالند لذت خواهند برد، نتیجه‌گیری در این مرحله همانقدر احمقانه است که پس از عملکرد نونز در پیش فصل بود.

فن دایک با هر دو مهاجم روبرو شده است و به همین دلیل می تواند در مورد مهارت‌ها و پتانسیل آن‌ها صحبت کند. و شکی ندارد که هم نونز و هم هالند در لیگ برتر خواهند درخشید.

او در مورد نونز گفت: "می بینید که او مستقیم است، پشت سرش خوب می دود، سریع است، قوی است. قبلا هم گفتم، فکر می کنم او یک مهاجم مدرن است.

 هالند هم همینطور است. آن‌ها ویژگی‌های مشابهی دارند و بازی با آن‌ها دشوار است. واضح است که او [هالند] ویژگی های زیادی دارد که می تواند زندگی را برای مدافعان سخت کند. او زندگی مدافعان را در انگلیس وحشتناک خواهد کرد! او خیلی مستقیم است، او همه چیز دارد؛ او می تواند توپ را با سر بزند، او سریع است.

روی بازیکنانی که با قیمت بالایی وارد زمین می‌شوند فشار وجود دارد، اما چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ شما برای اجرا وارد می شوید و باشگاه مبلغی را برای شما پرداخت می کند. شما فقط باید کار کنید و در مورد او سعی کنید تا حد ممکن گل بزنید. در مورد ما، داروین نونز هم همینطور است.»

و صلاح را فراموش نکن...

 در حالی که نونز طبیعتا توجه و تیتر اخبار را به خود جلب کرد، نباید فراموش کرد که این مهاجم دیگر لیورپول بود که جایزه بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد.

ما تقریباً از درخشش مو صلاح عصبانی شده ایم، اما اینجا، اگر لازم بود، یادآوری دیگری بود. او در هر سه گل تیمش نقش داشت.

در شرایطی که آینده او در حال حاضر مشخص شده است - او در تابستان قرارداد سه ساله جدیدی امضا کرد - به نظر می‌رسد صلاح آماده ادامه تلاش خود برای کسب افتخار در لیورپول، چه تیمی و چه فردی است.

ممکن است تمرکز روی بازیکنانی مانند نونز و هالند باشد، اما اگر صحبت از کفش طلای لیگ برتر به میان می‌آید، باورنکردنی است که در مقابل مهاجم مصری شرط بندی کنید.

آیا نونز برابر فولام شروع می کند؟

 بنابراین، چگونه کلوپ آن را در آخر هفته آینده در کارون کاتیج بازی می‌دهد؟ او با این استدلال که پرسینگ و لینک بازی روبرتو فیرمینو در برابر سیتی بهترین نتیجه را خواهد داشت، برابر اصرار برای وارد کردن مستقیم نونز به ترکیب اصلی خود در روز شنبه مقاومت کرد.

این تصمیم درست بود، فیرمینو عملکردی با کلاس و هوشمند ارائه کرد که نشان می‌دهد مهاجم برزیلی هنوز نقش بزرگی در این تیم دارد.

با این حال، نونز پس از گلزنی و تاثیر خارج از نیمکت، سرشار از اعتماد به نفس خواهد بود، بنابراین آیا کلوپ وسوسه خواهد شد که او را در ترکیب اصلی برابر فولام روانه میدان کند، جایی که او احتمالاً فضای بیشتری و حتی شانس بیشتری خواهد داشت؟

هر چه که او انتخاب کند، می تواند احساس آرامش کند. ممکن است این فقط یک بازی باشد، اما لیورپول برای ورود به فصل جدید ظاهری بیش از حد مناسب دارد.

نیل جونز - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز