خبرگزاری کار ایران

پرونده دنی آلوز: اتهام جنجالی اثبات شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۵۶

احتمال آزادی مشروط بازیکن سابق بارسلونا از زندان کمرنگ‌تر از قبل شده است.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز در مورد آزادی موقت خود از زندان با مشکلات جدی روبرو شده و پلیس هر روز که می‌گذرد به اثبات اتهامات بازیکن برزیلی نزدیک می‌شود.

گزارش‌های ارائه شده پزشکی قانونی به دادگاه بارسلون نشان می‌دهد که آزمایش DNA ضبط شده از کلوپ شبانه، مشخصات ژنتیکی مشابه نمونه‌ای دارد که از مدافع سابق بارسلونا گرفته شده است.

بنابراین، این شواهد کارشناسی نسخه تجاوز گزارش شده توسط قربانی را تقویت می‌کند، زیرا در بیانیه قضایی خود، پس از سه بار اصلاح، دنی آلوز اذعان کرد که او مرتکب تجاوز نشده است.

 آلوز خواهان آزادی موقت است

با آخرین شواهدی که مشخص شده، مجازات احتمالی آلوز، بیش از گذشته افزایش یافته است.

دادگاه استیناف بارسلونا قرار است در هفته‌های آینده در مورد درخواست این بازیکن برای آزادی موقت از زندان -در حالی که این روند در حال بررسی است- تصمیم بگیرد.

هم دادستانی و هم دادستان خصوصی با آزادی بازیکن برزیلی از بازداشت موقت مخالف هستند، زیرا معتقدند که او در خطر فرار است.

آن‌ها همچنین به این واقعیت اشاره کرده‌اند که او دارایی‌های قابل توجهی در اسپانیا و برزیل دارد، کشوری که می‌تواند به آن فرار کند.

شایان ذکر است که کشور برزیل فاقد روند استرداد جرایم تجاوز جنسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز