خبرگزاری کار ایران

کلوپ: نقل و انتقالات راه حلی برای تیم آسیب دیده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۵۱

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید تمایلی برای جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

 به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول توضیح می دهد که چرا خرید چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه راه حلی برای تیمش نیست:

سرمربی آلمانی اظهار داشت: "در این لحظه، چهار بازیکن تهاجمی ما بیرون هستند. اگر یکی دیگر را بخریم، وقتی آن‌ها برگردند، هفت مهاجم خواهیم داشت. ما حتی نمی‌توانستیم همه آنها را در لیست لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم تا تصمیم بگیریم، بنابراین به همین راحتی نیست. شما نمی توانید مشکل را [در پنجره نقل و انتقالات ژانویه] حل کنید، به خصوص با مصدومیت‌هایی که وجود دارد.

این سایه بزرگی است که همه ما را فرا گرفته زیرا در پنجره نقل و انتقالات قابل حل نیست. گاهی اوقات مجبور می‌شویم، اما معمولاً تا زمانی که بازیکنان برگردند، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در بهترین فصل خود، مصدومیت‌های زیادی نداشتیم، شدت مصدومیت‌ها خیلی بیشتر بود، اما اکنون آن‌ها را داریم و با آن مقابله می‌کنیم. اما بازار نقل و انتقالات برای ما راه حل درستی نیست. اگر چیزی وجود دارد و کسی به من می گوید، بله، ما آن را انجام خواهیم داد، اما در این شرایط خاص، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز