خبرگزاری کار ایران

دشان:‌ برابر آرژانتین خوب نبودیم؛ باید این شکست را بپذیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۰۳

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درمورد ناکامی شاگردانش در فینال جام جهانی قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آرژانتین در نیمه اول فینال جام جهانی فرانسه را مغلوب کرد و تنها پس از 36 دقیقه با نتیجه 2-0 پیش افتاد.

ابتدا، دشان در نیمه اول دو تعویض نادر انجام داد - اولین بار در فینال جام جهانی - در حالی که او اولیویه ژیرو و عثمان دمبله را در دقیقه 41 بیرون کشید.

دشان پس از بازی گفت: آن‌ها در نیمه اول خیلی درست از ما گذشتند. 2-0 شکست خوردیم. آن‌ها [بازیکنان او] باید بجنگند. آن‌ها [آرژانتین] واقعاً در فینال جام جهانی بازی کردند."

دشان به وضوح تحت تأثیر عملکرد آرژانتین قرار گرفت، اما به همان اندازه از ناکامی بازیکنان خود در فینال شگفت زده شد.

در حالی که فرانسه با برنامه به بازی برگشت و با دو گل دیرهنگام کیلیان امباپه به وقت اضافه رسید و پس از ضربه لیونل مسی در وقت اضافی بازی دوباره به تساوی رسید، در ضربات پنالتی نهایتا شکست خورد.

دشان در مصاحبه بعد از بازی با بین اسپورت به موضوع شروع ضعیف تیمش اشاره کرد. او گفت: "ما به دلایل مختلف [در 60 دقیقه اول] خوب نبودیم. در 4 روز گذشته با مشکلات سختی روبرو شدیم. بیماری انفرادی و سپس به صورت دسته جمعی بازیکنان."

اشاره سرمربی تیم ملی فرانسه به بیماری، شاید با توجه به تعداد بازیکنانی که نتوانستند در تمرینات آماده‌سازی تا فینال شرکت کنند، به‌عنوان یک بیماری آنفولانزا در اردوی فرانسه، دست کم گرفته شد.

او در ادامه توضیح داد که ماهیت دردناک شکست فرانسه پذیرش آن را دشوارتر کرده است. سرمربی فرانسه گفت: "این باعث تاسف بیشتر است. در نتیجه 2-0، اگر گل سوم را بزنیم، حرفی برای گفتن نیست. ما نزدیک به یک ساعت بود  که آنچه را که لازم بود انجام ندادیم. بعد از آن، با جسارت فراوان، با کیفیت و ... انرژی، ما آن‌ها را به عقب راندیم. 

و پس از آن برای چه چیزی اهمیت دارد؟ یک موقعیت در دقیقه 120، شوت در تک به تک به پای دروازه بان. سپس، ضربات پنالتی که همیشه سخت است، زمانی که ما طرف خوبی نیستیم [در مقابل هواداران آرژانتین]. ما در این جام جهانی کیفیت و انرژی زیادی را نشان دادیم و در این دیدار از هیچ به بازی برگشتیم.

وقتی از ناکجاآباد برمی‌گردیم، وقتی به چیزی می‌رسیم، وقتی چیزی را لمس می‌کنیم و از دستمان فرار می‌کند، هضم آن حتی سخت‌تر می‌شود. اما این طور است، ما باید آن را بپذیریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز