خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ وکیلی: ست دوم گرفتار تاکتیک‌های حریف شدیم/ کئوسای: طرفداران ایرانی در آسیا بی‌نظیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۷۳

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک گفت: مقابل تیم خیلی خوب تایلند بازی کردیم و در ست دوم گرفتار تاکتیک‌های حریف شدیم اما خوشبختانه پیروز شدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار حذفی مسابقات قهرمانی مردان آسیا به دیدار تیم‌های ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) و تایلند سه (دانوینیت کئوسای – اینتوچ تکاکیوورا کول) اختصاص داشت که این مسابقه هم سه ست ادامه یافت و در نهایت ایرانی‌ها موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

آرش وکیلی پس از پیروزی برابر حریف اظهار کرد: مقابل تیم خیلی خوب تایلند بازی کردیم و این تیم همیشه برابر ایران خوب ظاهر شده است. متاسفانه امروز آن‌گونه که باید عمل نکردیم و در ست دوم گرفتار تاکتیک‌های حریف شدیم. خداراشکر در ست سوم توانستیم آن‌طور که باید پیش برویم و پیروز مسابقه باشیم.

وی افزود: مسابقه بعدی ما برابر تیم قوی عمان یک خواهد بود تیمی که والیبال را خوب بلد است. امیدواریم با استراحت خوب مسابقه خوبی داشته باشیم و بتوانیم موفق شویم.

دانوینیت کئوسای بازیکن والیبال ساحلی تایلند سه هم عنوان کرد: این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و سعی کردیم بهترین بازی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ایران بازیکنان حرفه ای دارد و آن‌ها تجربه بیشتری نسبت به ما دارند و اگر به نتیجه‌ این دیدار دقت کنید به دلیل رعایت برخی جزییات بوده که برنده این مسابقه مشخص شده‌اند.

این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: با خاطره خوشی ایران را ترک می‌کنیم. از حضور در این کشور لذت بردیم. هر بار که به ایران می‌آیم لذت می‌برم به این دلیل که طرفداران اینجا در آسیا بی‌نظیر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز