خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ میرزاعلی: در سرویس و دفاع خوب عمل کردیم/ فوروتا: فضای استادیوم زیباست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۱۷

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک گفت: خوشبختانه در سرویس و دفاع خوب عمل کردیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم. خداراشکر می کنم که به عنوان سرگروه صعود کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا میان دو تیم ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) و ژاپن دو (تاکومی تاکاهاشی – شیرو فوروتا) برگزار شد. مسابقه‌ای که تیم ایران در آن با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

عبدالحامد میرزاعلی درباره این پیروزی برابر ژاپن اظهار کرد: مسابقه دوم ما برای تعیین سرگروهی با تیم دوم ژاپن بود. همان طور که می دانید بازیکنان ژاپنی شاید از فاکتور قد بلند برخوردار نباشند اما از نظر تکنیکی فوق‌العاده هستند و در ست دوم بسیار اذیتمان کردند و پا به پای ما در امتیازات پیش می‌آمدند و در نهایت با امتیاز 21 بر 19 این ست را به پایان رساندیم.

وی افزود: خوشبختانه در سرویس و دفاع خوب عمل کردیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم. خداراشکر می کنم که به عنوان سرگروه صعود کردیم.

این بازیکن در خصوص مرحله یک هشتم نهایی توضیح داد: علاوه بر سرگروه‌ها، تیم‌های دومی هم که صعود کردند، ضعیف نیستند و سطح کیفی این مسابقات بالاست. همه برای کسب نتیجه آمده‌اند و امیدواریم قرعه مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم با ارائه بازی خوب از جمع 16 تیم صعود کنیم.

شیرو فوروتا بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ژاپن دو هم گفت: در این مسابقه شکست خوردیم اما رقابت خیلی خوبی بود. متاسفانه در مرحله مقدماتی در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و با این شکست همین‌جا بازی‌هایمان تمام شد.

این بازیکن ادامه داد: تیم ایران را از پیش می‌شناختیم اما برنامه‌هایمان نتیجه نداد و از این دوره از مسابقات حذف شدیم.

وی افزود: بازیکنان ایران دوستان من هستند و به خاطر همین بسیار هیجان زده بودم و از مسابقه لذت بردم. ایران را دوست دارم و تا به حال دو بار به تهران سفر کردم. زمین مسابقه منظره فوق‌العاده‌ای دارد و فضای استادیوم زیبا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز