خبرگزاری کار ایران

شهریاری: قبلاً نشان دادیم با پرستاره‌ها چطور بازی می‌کنیم/ من یا آرمان فرقی ندارد مهم موفقیت مس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۳۲

دروزاه‌بان جوان مس که در هفته‌های اخیر جانشین کاپیتان تیمش در ترکیب اصلی تیمش شده است، می‌گوید در بازی استقلال، فولاد و گل‌گهر نشان دادیم چطور مقابل پرستاره‌ها بازی می‌کنیم.

حسین شهریاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه در 2 بازی پیش از آن مسابقه نتیجه دلخواه خودمان را نگرفته بودیم و همه با هم همدل بودیم که 3 امتیاز را کسب کنیم. خوشبختانه در این بازی حساس برنده شدیم و از نظر جایگاه جدولی برایمان خوب بود. نسبت به انتهای جدول کمی فاصله گرفتیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تقابل با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: این بازی سخت است و با انگیزه بسیار بالایی در زمین حاضر می شویم. با تمام وجود در زمین حاضر می‌شویم.

دروزاه‌بان تیم فوتبال مس کرمان پیرامون بیانیه باشگاهش با عنوان «مس متخصص آزار با پرستاره‌ها است»، گفت: مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بر اساس یک تک موقعیت شکست خوردیم و موقعیت خوبی داشتیم که گلزنی کنیم. در بازی فولاد با اینکه در زمین حریف بازی برگزار می‌شد، موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و آنها موقعیت خاصی نداشتند. مقابل گل‌گهر هم تا دقایق پایانی برنده بودیم که روی گل به خودی بازی به تساوی کشیده شد. کلاً تیم ما مقابل تیم‌های پرستاره بازی خوبی به نمایش می‌گذارد و به راحتی شکست نمی‌خورد. 

شهریاری پیرامون اینکه بعد از طی شدن مصدومیت آرمان شهدادنژاد کاپیتان با تجربه تیمش، حالا دیگر به سنگربان اصلی تیمش تبدیل شده است، عنوان کرد: در تیم ما فرق نمی کند کدام بازیکنان، بازی می کنند. مهم موفقیت تیم است. شاید در روزهای اول به دلیل جوانی و عدم تجربه بازی در لیگ برتر، شرایط کمی برایم سخت بود. اما روند طبیعی شد و حالا برایم عادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز