خبرگزاری کار ایران

سبک بازی پرسپولیس را نمی پسندم

حلالی:مربی خارجی آوردند تا کیفیت بازی تیم بهتر شود اما تغییری نمی بینم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۴۶

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس به نقد از عملکرد فنی این تیم پرداخت و گفت: پرسپولیس اگر نتواند در هر مسابقه چند موقعیت گل ایجاد کند، یعنی ضعف

به گزارش ایلنا، اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با دیدار هفته گذشته سرخ پوشان و برد در بازی خارج از خانه مقابل ملوان و عملکرد فنی این تیم در هفته های گذشته صحبت های جالبی را مطرح کرد که در ادامه مصاحبه ایشان را با هم می خوانیم:

در رابطه با بازی ملوان و پرسپولیس که با برد خارج از خانه پرسپولیس همراه بود چه صحبتی دارید؟

واقعاً خیلی دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم چون این نوع سبک بازی را نمی‌پسندم.

واضح‌تر در این رابطه توضیح می‌دهید؟

من هوادار پرسپولیس و عاشق این تیم هستم اما دوست ندارم تیمی که هوادارش هستم و به‌شدت به آن علاقه دارم قادر نباشد چندین موقعیت گل درست کند. ما پنج بازی انجام دادیم و در آن پنج بازی فقط پنج موقعیت گل خلق کردیم و با نتایجی بسیار نزدیک از سد حریفان گذشتیم. این در حالی است که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و در هر پست از چند بازیکن با وجود توانایی فراوان بهره می‌برد به همین دلیل فکر می‌کنم چنین تیمی باید خیلی بیشتر موقعیت بسازد و بازی‌های بهتری را ارائه دهد.

فکر می‌کنید تیم بد تمرین می‌کند یا ایراد را در مسأله دیگری می‌بینید؟

نمی‌توانم در این رابطه حرف بزنم چون در تمرینات تیم نیستم اما معتقدم ما بیشتر از این می‌توانیم از تیم و بازیکنانمان بهره بگیریم. سال قبل بیشترین حمایت را از پرسپولیس انجام دادم چون با مشکلاتی از نظر بازیکن مواجه بود و سایر مواردی وجود داشت که واقعاً تیم را اذیت می‌کرد اما در این فصل همه چیز اوکی است و به نحوی بازیکن خوب در همه پست‌ها وجود دارد، از این‌رو باید چهره خیلی خوب و مقتدرتری را از پرسپولیس شاهد باشیم؛ تیمی که تنوع تاکتیکی داشته باشد که تاکنون این‌گونه نبوده است.

فکر می‌کنید مشکلات پرسپولیس برای بازی‌های بعدی برطرف می‌شود؟

مگر مربی خارجی نیاورده‌اند که شرایط تیم بهتر شود و ان‌شا‌ءالله که این مربیان بتوانند مشکل تیم را پیدا کنند و با تمرین و ممارست شرایط تیم را ارتقا دهند.

در مقابل مس رفسنجان و ملوان هم که پرسپولیس برنده شد از کیفیت فنی بازی پرسپولیس رضایت ندارید؟

معتقدم با این شرایط راه به جایی نخواهیم برد. البته این یک حسن است که در شرایط بد هم برنده شویم اما حقیقت امر به این مسأله باز می‌گردد که ما مقابل مس رفسنجان خوب بازی نکردیم و چند موقعیت گل به وجود نیاوردیم و تنها روی یک ضربه پنالتی به پیروزی رسیدیم. پرسپولیس در مقابل ملوان هم پیروز شد و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کرد که شاید از دید بعضی‌ها این مسأله قابل قبول باشد اما من این نوع بردن و سبک بازی را دوست ندارم و از چنین سبکی لذت نمی‌برم.

در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان چه صحبتی دارید؟

امیدوارم در این دیدار پرسپولیس به شکل متفاوتی نسبت به سایر بازی‌هایش بازی کند و در واقع خوب بازی کند و بیشتر موقعیت بسازد و البته با برنده شدن و صدرنشینی به استقبال تعطیلات برود که در چنین شرایطی حتماً برد و صدرنشینی شیرین‌تر بوده و بیشتر به دل هوادار و پیشکسوت می‌نشیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز