خبرگزاری کار ایران

ملوان - مس کرمان؛ بازگشت امپراطور به انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۹۷

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول ملوانان باید در خانه از مس کرمان صدرنشین پذیرایی کنند.

به گزارش ایلنا، ملوان فصل را به خوبی شروع کرد و حتی توانست خیلی زود آن شش امتیاز منفی اش را به صفر برسانداما رفته رفته نتایج این تیم سیر نزولی پیدا کرد. با نتیجه نگرفتن این تیم هیئت مدیره ملوان تصمیم گرفت کادرفنی را با تغییراتی مواجه کند. محمد احمد زاده جای فرهاد پورغلامی را در این باشگاه گرفت اما موفق نشد که عملکرد چشمگیری را تا اینجای کار به ثبت برساند.

ملوان در هفته گذشته به مصاف بادران رفت و با گل زود هنگام تهرانی ها غافلگیر شد اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد گل اول را توسط شهریار مقانلو به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشانده شود. پنج دقیقه از گل ملوانان نگذشته بود که قوهای سپید انزلی برای دومین بار دروازه‌شان را باز شده دیدند. در نهایت ملوان این دیدار را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

مس کرمان در حالی در هفته گذشته به مصاف پرسپولیس پاکدشت رفت که چهار هفته پیاپی به برد دست یافته بود. اما آن ها نتوانستند به پنجمین برد پیاپی‌شان دست یابند و با نتیجه سه بر یک برابر سرخپوشان پاکدشت مغلوب شدند. ولی این باخت مانع از صدرنشینی مس کرمان نشد و آن ها در صدر جدول جا خوش کرده اند. در هفته آتی دوتیم صدرتشین و قعر نشین باید به مصاف یکدیگر بروند. با این شرایط مس کار ملوانان سخت به نظر می‌رسد.

از هفته بیست و دوم بازی های لیگ دسته اول در فصل گذشته تیم های مس کرمان و ملوان بندرانزلی در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.ذاین دیدار در حالی برگزار شد که نادر دست نشان در آن بازی هدایت ملوان را بر عهده داشت ولی در هفته آتی باید به عنوان سرمربی مس برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

مس کرمان هفته هاست که به صدر چسبیده است مس کرمان هفت برد و یک تساوی و سه باخت تا اینجای کار به ثبت رسانده است تا یک دیدار از گل گهر رده دومی بیشتر انجام داده باشد. مس کرمان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده است. ملوان بندرانزلی کاملا شرایطی متفاوت تر نسبت به مس کرمان دارد و با پنج امتیاز قعر جدول جا خوش کرده است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز