خبرگزاری کار ایران

خلیلی: تیم های دیگر هم پرسپولیس را آنالیز می کنند و بیکار ننشسته اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۵۲

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال باید این را در نظر بگیریم که تیم‌های دیگر هم به دقت پرسپولیس را آنالیز می‌کنند و بیکار نیستند. برای پرسپولیس بعد از دو بازی که با یک باخت و یک تساوی به پایان رسیده بود کسب برد بسیار اهمیت داشت که درنهایت به آن دست یافتند. در رابطه با برد یک بر صفر هم باید بگویم که تیم‌های دیگر هم بیکار ننشسته‌اند و سایر تیم‌ها را هم به دقت آنالیز می‌کنند از همین رو سخت است که در یک بازی چند موقعیت گل نصیب یک تیم شود، با وجود این پرسپولیس چهره خیلی خوبی داشت و منطقی و خوب بازی کرد و با زدن یک گل به برتری رسید ضمن اینکه ما باید این را هم در نظر داشته باشیم که مس رفسنجان قبل از بازی با پرسپولیس به هیچ تیم دیگری در لیگ فعلی نباخته بود و تیم ضعیفی نبود با وجود این پرسپولیس یکی دو موقعیت گل دیگر هم داشت که از روی آنها می‌توانست به برد برسد اما درنهایت با همان تک گل لوکادیا به برتری رسید.

در رابطه با بازی دیاباته و لوکادیا که بسیاری از هواداران پرسپولیس به‌دنبال تحقق آن هستند چه نظری دارید؟

دیاباته و لوکادیا هر دو مهاجم هدف هستند یعنی مهاجمانی هستند که توپ را پشت به دروازه گرفته و با سر بازیسازی کرده و حرکت می‌کنند، از همین رو به نظرم نمی‌توانند کنار هم بازی کنند چون استایل بازی‌شان هم شبیه به یکدیگر است به همین دلیل باید در کنار این دو مهاجم بازیکنانی با خصوصیات متفاوت قرار گیرند؛ مهاجمانی که به فضا یا عمق زده و حرکت کنند. البته این مسأله در نهایت به نظر سرمربی تیم پرسپولیس بستگی دارد که از این دو مهاجم به چه شکلی بازی بگیرد.

در رابطه با دیدار سرخپوشان مقابل ملوان و مس کرمان چه نظری دارید؟

پرسپولیس تیمی است که شخصیت قهرمانی دارد به همین دلیل قادر است دو تیم ملوان و مس کرمان را از پیش رو بردارد در این رابطه باید این را هم اضافه کنم که شهر و نام حریف برای پرسپولیس مهم نیست و تیمی که هدفش قهرمانی است باید همه حریفانش را از پیش رو بردارد. کسب امتیازات بازی‌ها برای پرسپولیس برای در صدر ماندن اهمیت زیادی دارد و من اطمینان دارم که بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در این دو دیدار به برتری برسند و با صدر به تعطیلات بروند.

در رابطه با جنگ مدعیان فکر می‌کنید چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟

برای قهرمانی صحبت کردن که زود است اما چند تیم هستند که چهره بهتری برای قهرمانی دارند و قادرند حریفان را با توجه به قدرت بیشتر‌شان تحت تأثیر خودشان قرار دهند که من فکر می‌کنم با تیم خوبی که یحیی بسته این مهم بیشتر نزد بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و پرسپولس قادر است با بهره گرفتن از بازیکنان باکیفیت‌ترش حریفان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

در خصوص هافبک‌های پرسپولیس چه نظری دارید؟

در خط میانی پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند؛ بازیکنانی که قادرند با خلاقیت و قدرت تکنیکی‌شان هر تیمی را تحت تأثیر قدرت خود قرار داده و مهاجمان تیم خودشان را در بهترین شرایط گلزنی قرار دهند. تنوع تکنیک و توانایی بازی در نزد هافبک‌های پرسپولیس بسیار زیاد است به همین دلیل آنها قادرند با هر سیستمی که سرمربی تیم از آنها بخواهد تیم‌های حریف را تحت تأثیر قدرت خودشان قرار دهند و به پیروزی برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز