خبرگزاری کار ایران

حسینی: بازی با الدحیل یک جنگ واقعی و تمام عیار بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۹۳

بهترین بازیکن میدان کاپیتان پرسپولیس بود که در بازی های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان در نقش سوپرمن ظاهر شده است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی بازهم نقش کلیدی اش را برای پرسپولیس ایفا کرد و با گلی که به ثمر رساند پایه های صعود فوق العاده را گذاشت. سیدجلال در پایان بازی گفت:« اول می خواهم درگذشت مجید غلام نژاد و ایام محرم  را تسلیت بگویم.»

او در ادامه گفت:«فوتبال خیلی سختی بود، این یک جنگ بود. هواداران سنگ تمام گذاشتند و حمایتشان بی سابقه بود. با اینکه گل خوریدم آنقدر حمایت کردند تا به گل برسیم و پیروز شویم.»

او افزود:« این بازی دو نیمه داشت. یکی در دوحه و دیگری تهران. اما می خواهم بگویم چهار نیمه داشتیم. الدحیل یک تیم کامل است و ما یک سال است بازیکن نگرفتیم. ناعادلانه است که ما با چنین تیم هایی بازی می کنیم. واقعا اذیت می شویم. ما برای ایران بازی می کنیم. ما را اذیت می کنند. چهار روز پیش حسین ماهینی، احمد نوراللهی و من مصدوم شدیم. فرصت کمی برای ریکاوری داریم اما به هر حال تلاش می کنیم تا خودمان را نشان دهیم.»

سیدجلال درباره حرف های سرمربی الدحیل که گفته بود هواداران نقشی در موفقیت تیم ندارند گفت: «حضور هوادار صد درصد مهم است و تاثیر گذار. البته آنها خیلی حرفه ای هستند. ولی می بینید که ما در مقابل چنین تیم هایی حرفه ای نظیر الهلال و الدحیل چگونه بازی کردیم.»

کاپیتان پرسپولیس در پایان درباره اینکه برخی می خواستند تا او خداحافظی کند گفت: «سوال خوبی بود. من که نسبت به بقیه سنم طوری است که می توانم صحبت کنم. جوانترها هم نمی دانند فردا چه اتفاقی در این فوتبال می افتد. من که دیگر هیچ! خیلی ها می خواهند تخریب کنند. اما من برای پرسپولیس با تمام وجود بازی می کنم. اما باید بگویم اگر دست از تخریب ها برندارند با آنها برخورد می کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز