خبرگزاری کار ایران

هرج و مرج؟ نه ممنون

امباپه، رئال و داستان تکراری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۷۴

فلورنتینو پرز در حاشیه مراسم توپ طلا فرانس فوتبال به خبرنگار در خصوص خرید امباپه در ژانویه پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مراسم توپ طلا دیشب در حالی برگزار شد که کاپیتان رئالی ها کریم بنزما به عنوان برنده توپ طلا و تیبو کورتوا دروازه بان این باشگاه به عنوان برنده جایزه یاشین یا بهترین دروازه بان فصل انتخاب شدند.

در حاشیه این مراسم خبرنگاران با توجه به حواشی هفته گذشته امباپه و کوک کردن ساز جدایی مجدد توسط این بازیکن سوال تکراری سال‌های اخیر را از پرز مدیر رئال مادرید پرسیدند: امباپه در ژانویه سفیدپوش می شود؟ در پاسخ به این سوال پرز گفت: "فقط بحث این نیست که من از این موضوع خسته شده باشم, دیگر اصلا این موضوع را دنبال نمی کنم! ما در پست های تهاجمی رودریگو و وینیسیوس را داریم که هر دو نه تنها فرم خوبی دارند و استعدادهای خوبی هستند و می توانند تا سالها ما را از خرید بازیکن در این پست بی نیاز کنند بلکه من هر کدام آنها را یک روزی در قامت بردن توپ طلا می بینم".

وی در ادامه افزود "توجه و پیگیری رئال مادرید فقط به بازیکنانی است که برای باشگاه بازی می کنند. ما بازیکنان جوان و آینده دار زیادی داریم و بیشتر توجه ما به آنها معطوف است". پرز ادامه داد "شما نمی توانید در رابطه با آینده با قطعیت صحبت کنید ولی فعلا از پیشرفت بازیکنانمان راضی هستیم و تابستان نقل و انتقالاتی خوبی را گذرانده ایم".

پرز در انتها به بنزما و کورتوا تبریک گفت و افزود: "حق به حق دار رسید".

البته طبق روال همیشه وی تمام راه های ورودی را نبست و <نه قاطع> به خرید او نگفت. باید دید آیا روزی می رسد که امباپه را با پیراهن و شماره 7 سفید بر روی چمن برنابئو ببینیم یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز