خبرگزاری کار ایران

فلورنتینو پرز: این امباپه، امباپه من نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۰۶

رئیس باشگاه رئال مادرید برای اولین بار پس از امضای قرارداد ناکام با ستاره فرانسوی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، اطمینان داد که کیلیان امباپه در هفته‌های گذشته تغییر کرده و او بازیکنی که در رئال مادرید می خواست نیست، به همین دلیل ترجیح می‌دهد او در پاری سن ژرمن بماند.

خرید ناموفق کیلیان امباپه

رئیس رئال مادرید در مصاحبه با "ال چیرینگیتو" گفت: رویای او این بود که در رئال مادرید بازی کند، ما می خواستیم این کار را در اوت گذشته انجام دهیم و اجازه ندادند او باشگاه را ترک کند، او مدام می گفت که می خواهد در مادرید بازی کند و مثل 15 روز قبل از تغییر شرایط. این امباپه‌ای نیست که من می‌خواستم به رئال مادرید بیاورم، او یکی دیگر است که باید رویای خود را تغییر داده باشد. او تغییر می‌کند، چیزهای دیگری به او پیشنهاد می‌شود، تحت فشار قرار می‌گیرد و او یک فوتبالیست دیگر است. هیچ کس در رئال مادرید بالاتر از باشگاه نیست. او بازیکن بزرگی است، می‌تواند بیشتر از دیگران برنده شود، اما این یک ورزش جمعی است و ما ارزش‌ها و اصولی داریم که نمی‌توانیم آن‌ها را تغییر دهیم.

علیرغم همه چیز، رئیس باشگاه رئال مادرید گفت که او عاشق این بازیکن فرانسوی است و نمی داند که آیا او هرگز "پیراهن رئال" را خواهد پوشید یا خیر. او ادامه داد: "امباپه که قرار بود به اینجا بیاید این نیست. اگر اینطور باشد، ترجیح می دهم او در پی اس جی بماند. در سه سال غیر ممکن است؟ سه سال دیگر همه ما کچل می‌شویم؟ این امباپه امباپه من نیست که حاضر نیست با تیم ملی اش یک شیرین کاری تبلیغاتی انجام دهد... من این را نمی خواهم. ممکن بود این یک لغزش باشد، اما فکر می کنم او اشتباه کرده است."

سوپرلیگ

علاوه بر این، فلورنتینو پرز چندین موضوع بحث برانگیز را مطرح کرد، از جمله او بر ادامه قصد برای تشکیل سوپر لیگ تاکید کرد: "البته که سوپرلیگ هنوز زنده است، در حال حاضر یک سوال در دادگاه لوکزامبورگ وجود دارد، به زودی یک جلسه استماع برگزار خواهد شد و در مورد مسائلی که ما مطرح کرده ایم، تصمیم خواهد گرفت. ما معتقدیم که در جامعه اروپا حق داریم مسابقاتی را بین خودمان با یوفا برگزار کنیم. ما می‌دانیم که یوفا یک انحصار است و در این اروپا، یک رکن، رکن رقابت است."

ارلینگ هالند

او از کریم بنزما به عنوان دلیل عدم جذب ارلینگ هالند توسط باشگاه یاد کرد: "ما بهترین شماره 9 در جهان را داریم و قصد نداشتیم هالند را بیاوریم تا او را روی نیمکت داشته باشیم، درست است؟ بند دو سال دیگر؟ نمی‌دانم. ما در حال حاضر هیچ علاقه ای جز ساختن تیم جدید نداریم. تیمی با جوانانی که در اختیار داریم مقداری تقویت شده است."

سانتیاگو برنابئوی جدید

موضوعات بی پایان بود، اما پرز بدون صحبت در مورد سانتیاگو برنابئو جدید استودیو را ترک نکرد: "یک سال دیگر، در پایان فصل آینده. جنگ افزایش قیمت‌ها و کمبود مواد را داشته است. مراسم افتتاحیه؟ او دعوت می شود و او آن را خواهد دید. آلخاندرو سانز؟ مطمئنا حضور دارد و همینطور اشخاص دیگری، تعداد زیادی طرفداران رئال مادرید وجود دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز