خبرگزاری کار ایران

برادر پوگبا به اخاذی علیه هافبک یوونتوس متهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۸۰

برادر پل پوگبا به همراه چهار نفر دیگر به شرکت در توطئه اخاذی علیه هافبک یوونتوس متهم شدند.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام رسانه RMC Sport، ماتیاس عصر روز گذشته در پاریس به طور رسمی به اخاذی و تشکیل باند متهم شد و پس از تصمیم قاضی بازداشت شد.

در حال حاضر پنج مظنون در طرح اخاذی از پوگبا، ملی پوش فرانسوی، از جمله ماتیاس پوگبا وجود دارد که همگی بین 27 تا 36 سال سن دارند.

یاسین بوزرو، وکیل برادر پوگبا به BFMTV گفت: «ما به این تصمیم اعتراض خواهیم کرد. موکل من مرتکب هیچ جرم کیفری نشده است. ما تصمیم به بازداشت او را درک نمی‌کنیم.»

این اتفاق پس از یک روز پرحادثه، بر اساس دو حادثه خاص در 20 مارس در پاریس و 14 جولای در کمپ تمرینی یوونتوس در تورین رخ داد.

RMC Sport همچنین گزارش داده بود که ماتیاس پوگبا در تاریخ 20 مارس، زمانی که یک باند ظاهراً به آپارتمان پوگبا در پاریس نفوذ کرده و او را در حالی که تقاضای پول می‌کردند، در آنجا نگه داشته بودند، اظهاراتی داشت که از آن به عنوان تلاش برای آدم ربایی یاد می‌شود.

پل پوگبا به بازرسان گفته که معتقد است ماتیاس هنگام ضبط ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی که تهدید به افشای چیزهایی در مورد برادرش می‌کردند، تحت فشار عمل می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز