خبرگزاری کار ایران

پل پوگبا، یک جادوگر و باج خواهی: ماجرای درگیری ستاره فرانسوی با برادرش چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۴۶۶

هافبک ملی پوش فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018، خود را درگیر یک درام با اعضای خانواده و هم تیمی‌های برجسته خود می‌بیند.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا که زمانی گران‌ترین فوتبالیست روی کره زمین بود، به ایجاد جنجال در مطبوعات و حضور در تیترها عادت دارد، اما کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که او گرفتار حماسه‌ای با باج‌گیری و اتهام جادوگری می‌شود!

ماتیاس، برادر ملی پوش فرانسوی، تهدید کرده است که داستانی قابل توجه را لو می‌دهد، در حالی که اختلافات خانوادگی، داستان فرعی جذاب دیگری را به درام اضافه می‌کند.

بین پل پوگبا و برادرش چه گذشته است؟

ماتیاس پوگبا در 28 آگوست با انتشار ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی که به چهار زبان ترجمه شده است، افشاگری کرد که قرار است موضوعات مهمی را برای اولین بار مطرح کند.

این برنامه وعده "افشای انفجاری" در مورد پل پوگبا، ستاره یوونتوس را داد تا هواداران وفادار او بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند که آیا او واقعاً شایسته تحسین، احترام و محبت مردم است و همچنین آیا شایسته جایگاهش در تیم ملی فرانسه و یوونتوس است یا خیر.

ماتیاس که پنج بازی ملی برای گینه دارد و آخرین بار در تیم فرانسوی بلفورت حضور داشت، همچنین قول داد که افشاگری های مربوط به وکیل پوگبا یعنی رافائلا پیمنتا را فاش کند؛ فردی که مسئولیت مدیریت حرفه پوگبا پس از مرگ مینو رایولا، ایجنت ایتالیایی را بر عهده گرفته است.

کیلیان امباپه نیز ناخواسته به بحث کشیده شد و مهاجم پاری سن ژرمن - که همبازی پوگبا در تیم ملی فرانسه است - ادعا می شود که مورد درخواست "جادوگری" قرار گرفته است.

پاسخ پل پوگبا به برادرش چگونه بود؟

پوگبا با دیدن نام و تصویر خود در این وضعیت مهربانی نکرد و با بیانیه ای که توسط وکلای او منتشر شد، به دنبال مشاوره حقوقی فوری بود: «متاسفانه اظهارات اخیر ماتیاس پوگبا در شبکه‌های اجتماعی تعجب آور نیست."

آنها در کنار تهدیدها و تلاش‌های اخاذی توسط یک باند سازمان‌یافته علیه پل پوگبا قرار گرفتند! مقامات ذیصلاح در ایتالیا و فرانسه یک ماه پیش مطلع چنین موضوعی شدند و هیچ اظهارنظر بیشتری در مورد تحقیقات در حال انجام وجود ندارد.

آیا پل پوگبا قربانی یک حمله باج خواهی شده بود؟

تحقیقات در مورد تلاش ادعای اخاذی در ماه اوت آغاز شد و France Info نسخه‌ای از جلسات استماع پوگبا را به دست آورد.

ادعا می شود که هافبک 29 ساله به پلیس گفته است که او را به آپارتمانی در حومه پاریس بردند و توسط سارقان مسلح به تفنگ تهدید شده است.

گفته می‌شود که مهاجمان از او 13 میلیون یورو (11 میلیون پوند/13 میلیون دلار) برای "خدمات ارائه شده"، یعنی محافظت، از آغاز دوران حرفه‌ای پوگبا تا به امروز از او درخواست کرده‌اند.

این افراد سپس بدون اطلاع قبلی خود را به جلسات تمرینی در منچستریونایتد و یوونتوس دعوت کردند.

پوگبا ادعا می‌کند که برادرش با این باند تبهکاری همکاری داشته است – گروهی که در نهایت پس از تهدید به انتشار عمومی اتهاماتی که به وجهه پوگبا آسیب می‌رساند، 100000 یورو دریافت کردند.

چرا امباپه با ماجرای پوگبا مرتبط است؟

پوگبا ادعا می‌کند که باج‌گیرانش می‌خواهند او را با ادعای اینکه در تلاش برای نفرین کردن امباپه از یک جادوگر کمک گرفته، بدنام کنند!

ماتیاس پوگبا در مجموعه ای از پست های رسانه های اجتماعی گفت: "آنچه که منتظرش بودم اتفاق افتاد: برادر کوچکم بالاخره شروع به نشان دادن چهره واقعی خود کرد. از آنجایی که او کسی است که شروع به دروغ گفتن به پلیس کرده و اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهد، نمی توانید مرا به خاطر چیزی سرزنش کنید. شما واقعاً می خواستید مرا ساکت کنید، حتی اگر به معنای دروغ گفتن و فرستادن من به زندان باشد."

وی افزود: "کیلیان حالا فهمیدی من با تو دشمنی ندارم، آنچه می گویم به نفع توست، همه چیز درست و معلوم است، جادوگر معلوم است! متاسفم برای این برادر، به اصطلاح مسلمان تا گردن گرفتار در جادوگری."

پل پوگبا هرگونه ارتباط با یک جادوگر را رد کرده است، اما اکیپ گزارش می دهد که ویدیویی وجود دارد که ادعاهای ماتیاس را تأیید می کند.

آیا پل پوگبا همچنان توسط فدراسیون فوتبال فرانسه انتخاب خواهد شد؟

پوگبا در حال حاضر به دلیل مصدومیت از میادین دور است، اما امیدوار است که به موقع بازگردد و جایگاه خود را در تیم فرانسه برای جام جهانی 2022 قطر تضمین کند.

هر مشکلی با امباپه، که گفته می شود از دور مراقب رویدادها است، می تواند این موقعیت را در معرض تهدید قرار دهد.

دیدیه دشان قرار است لیست بعدی خود را در 15 سپتامبر معرفی کند که به احتمال زیاد پوگبا این لیست را به دلیل کمبود زمان بازی از دست خواهد داد.

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت: "من پل را دوست دارم. امیدوارم این موضوع جایگاه او در تیم فرانسه را زیر سوال نبرد. در این مرحله این‌ها فقط شایعه است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز