خبرگزاری کار ایران

احتمال دوری یک ماهه پوگبا از میادین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۳۷

بازیکن سابق منچستریونایتد در جریان یک جلسه تمرینی در تور پیش فصل خود در لس آنجلس، از ناحیه زانو دچار مشکل شد.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا، هافبک یوونتوس به ضایعه منیسک جانبی زانوی دچار شده است، بنابراین باید با یک متخصص ویزیت شود تا ببیند آیا به جراحی لازم است یا خیر. پس از مصدومیت در تمرینات، به نظر نمی‌رسید که او اضطراب خاصی داشته باشد اما آزمایش‌ها اکنون نشان داده‌اند که ضایعه‌ای در منیسک جانبی در زانوی راست او وجود دارد.

ملی پوش فرانسوی به متخصص مراجعه می کند تا ببیند آیا برای درمان به جراحی نیاز است یا خیر. طبق گزارش توتو اسپورت، پوگبا نیاز به عمل جراحی دارد و 30 تا 35 روز از میادین دور خواهد بود.

در بیانیه باشگاه آمده است: "به دنبال ناراحتی از درد در زانوی راست، پل پوگبا تحت معاینات رادیولوژیکی قرار گرفت که نشان دهنده ضایعه منیسک جانبی بود. او در ساعات آینده تحت مشاوره تخصصی ارتوپدی قرار خواهد گرفت. بنابراین، برای ادامه درمان، او در سفر به دالاس شرکت نمی کند."

این شروع خوبی برای بازگشت او به بانوی پیر نیست، زیرا به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد آمده است. این بدان معناست که پوگبا به همراه سایر بازیکنان به دالاس نخواهد رفت، جایی که آن‌ها در دیداری دوستانه به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

باید دید این بازیکن 29 ساله چه مدت از میادین دور خواهد بود. این نوع مصدومیت معمولاً به دو تا سه هفته تمرین در کنار زمین نیاز دارد، بنابراین او با رقابتی با زمان مواجه است تا برای اولین بازی فصل سری آ آماده شود. اگر متخصصان جراحی را توصیه کنند، به ناچار زمان خارج شدن از میدان را تا چند ماه افزایش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز