خبرگزاری کار ایران

اعتراف پوگبا: بله، از جادوگر استفاده کردم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۸۶

بازیکن ملی پوش فرانسوی اعتراف کرد که از خدمات یک جادوگر استفاده کرده اما نه برای نفرین کردن کیلیان امباپه، همبازی‌اش در تیم ملی فرانسه.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا به پلیس اعتراف کرده که از خدمات یک جادوگر استفاده کرده اما برای کمک به یک موسسه خیریه در آفریقا که از کودکان حمایت می کند، نه اینکه کیلیان امباپه را نفرین کند.

در حالی که پرونده پوگبا اکنون در دست دو قاضی مورد تحقیق است و دادستانی پاریس روز جمعه تحقیقات قضایی را در مورد اخاذی که توسط این بازیکن محکوم شده بود، آغاز کرد، رسانه franceinfo جزئیاتی را از این جلسات فاش کرده است.

پل پوگبا دعوت از یک جادوگر برای طلسم کردن کیلیان امباپه را تکذیب می‌کند و می‌گوید متقاعد شده که برادر بزرگترش ماتیاس تحت فشار برخی افراد ادعاهایی را مطرح کرده است.

به گفته پوگبا، این فوتبالیست خود را در قلب یک پرونده تلاش برای اخاذی می‌بیند که توسط برخی از نزدیکانش از جمله برادر بزرگترش هدایت می‌شود.

تحقیقات در مورد اخاذی که توسط این بازیکن محکوم شده بود به دو قاضی تحقیق محول شده است.

در جلسه دوم، در ماه آگوست، پل پوگبا مدعی شد که به یک جادوگر برای یک انجمن بشردوستانه که به کودکان در آفریقا کمک می‌کند پول پرداخت کرده نه اینکه کیلیان امباپه، مهاجم ستاره پاری سن ژرمن را طلسم کند. او توضیح می دهد که ابزاری برای اثبات آنچه پیش می برد، در اختیار دارد.

این فوتبالیست همچنین می‌گوید متقاعد شده که برادر بزرگترش ماتیاس تحت فشار اخاذان عمل می‌کند.

هنگامی که او تابستان امسال به تورین رسید، ماتیاس در پیامی که روی تلفنش دریافت کرد به او نوشت: "حالا که پاداش قرارداد جدید را دریافت کرده‌ای به فکر ما خواهی بود."

طبق اطلاعات رسانه فرانسوی، پل پوگبا از زمان شروع این پرونده دو بار شماره تلفن خود را تغییر داده است تا از آزار و اذیتی که قربانی آن بود، فرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز