خبرگزاری کار ایران

در صورت ترک منچستریونایتد؛

کدام باشگاه‌ها خواهان جذب کریستیانو رونالدو هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۵۵

ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد درخواست کرده در صورت ارائه پیشنهادی مناسب از این تیم جدا شود.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش اتلتیک، کریستیانو رونالدو در تابستان امسال درخواست کرده در صورت ارائه پیشنهاد رضایت بخش، منچستریونایتد را ترک کند و مورد توجه ویژه ناپولی است، در حالی که چلسی و بایرن مونیخ از این وضعیت مطلع شده اند. پاری سن ژرمن به نوبه خود در رقابت برای جذب مهاجم پرتغالی نیست.

روز شنبه، روزنامه تایمز فاش کرد که کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد خواسته تا در صورت وجود پیشنهاد خوب، در تابستان امسال او را انتقال دهد، مهاجم ملی پوش پرتغالی (189 بازی ملی، 117 گل) مایل است تا پایان دوران حرفه ای خود دوباره در لیگ قهرمانان بازی کند.

ناپولی به رونالدو علاقه مند است

اطلاعاتی که توسط اتلتیک تایید شده و باشگاه‌هایی را که احتمالاً از این بازیکن 37 ساله استقبال می‌کنند یا خیر، بررسی می‌کند: چلسی و بایرن مونیخ از این وضعیت مطلع شده‌اند در حالی که ناپولی برای برنده پنج توپ طلا ابراز علاقه کرده است. رسانه‌های آنلاین نیز اطمینان می‌دهند: "پاری سن ژرمن در حال حاضر یکی از باشگاه های علاقه مند به رونالدو نیست."

ماتئو مورتو، یکی دیگر از منابع قابل اعتماد در مورد پنجره نقل و انتقالات، اطمینان می‌دهد که چلسی، بایرن مونیخ و ناپولی در مورد شرایط جذب کریستیانو رونالدو پرس و جو کرده اند. فابریزیو رومانو می‌گوید: "او هیچ توافقی با باشگاه دیگری ندارد. خورخه مندس (ایجنت او) هفته‌ها در حال بررسی گزینه‌ها بوده و به این کار ادامه خواهد داد."

به هر حال، همه این منابع بر این واقعیت اتفاق نظر دارند که منچستریونایتد واقعاً می‌‌خواهد کریستیانو رونالدو را که هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است، حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز