خبرگزاری کار ایران

شوک به منچستریونایتد: رونالدو می‌خواهد جدا شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۷۶

ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد خواهان ترک باشگاه انگلیسی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو از سران منچستر یونایتد درخواست کرده که در صورت دریافت پیشنهادی رضایت بخش، اجازه خروج او از اولدترافورد را بدهند. او تمایل دارد تا در سال‌های پایانی دوران فوتبالی‌اش در لیگ قهرمانان بازی کند.

کریستیانو معتقد است که تنها «سه یا چهار سال» از توانایی‌اش برای بازی در بالاترین سطح فوتبال باقی مانده و دوست دارد این سال‌ها را در باشگاهی بگذراند که بتواند در آن‌ها به دستاوردهای تیمی و فردی خود اضافه کند. او دیگر آینده‌اش را در یونایتد نمی‌بیند.

به گفته دوستان نزدیک رونالد‌و، محبت و احترام رونالدو به منچستریونایتد در بالاترین سطح می‌ماند. با این حال علاوه بر دلایل فوتبالی که ذکر شد، با توجه به شرایط سختی که او و خانواده‌اش در چند ماه گذشته متحمل شدند، موضوعات شخصی از دیگر دلایل او برای ترک یونایتد است.

با بایرن‌مونیخ و چلسی پیش از این درباره انتقال رونالدو مذاکراتی صورت گرفته است. گفته می‌شود بایرن تا زمان فروش روبرت لواندوفسکی، علاقه خود به رونالدو را ابراز نخواهد کرد.

بر همین اساس فابریتزیو رومانو تایید کرد رونالدو به منچستر گفته قصد ترک باشگاه را در این تابستان دارد چراکه می‌خواهد جایی باشد که در آن جاه‌طلبی بیشتری ببیند. یونایتد همچنان امیدوار به حفظ این بازیکن است اما از تصمیم او نیز آگاه است. کریستیانو هنوز توافقی با هیچ باشگاه دیگری ندارد. مندس هفته‌ها در حال بررسی گزینه‌های دیگر است و به این کار ادامه می‌دهد.

دیوید اورنستین، خبرنگار اتلتیک موضع باشگاه انگلیسی را مشخص کرده است. بر اساس ادعای این خبرنگار مطرح منچستریونایتد می‌گوید که رونالدو فروشی نیست و یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز