خبرگزاری کار ایران

برترین تیم فصل اروپا: گردهمایی صلاح، بنزما و ستاره‌های هیجان انگیز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۷۴

مسابقات باشگاهی 22-2021 به پایان رسیده است، بنابراین GOAL یک ترکیب از ستاره‌های پنج لیگ معتبر اروپا را گرد هم آورده است.

به گزارش ایلنا، فینال لیگ قهرمانان اروپا پرده یک فصل باورنکردنی را پایین آورد و رئال مادرید لیورپول را شکست داد تا دبل لالیگا-جام قهرمانی اروپا را برای لوس بلانکوس تضمین کند.

در جاهای لیگ‌های دیگر، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، آث میلان و پاری سن ژرمن همگی عناوین داخلی را جشن می گیرند، در حالی که آینتراخت فرانکفورت و رم هم لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا را به خانه بردند.

اما برترین بازیگران فصل 22-2021 چه کسانی بودند؟

تیم فصل اروپا GOAL سعی دارد به این سوال پاسخ دهد...

دروازه‌بان: تیبو کورتوا (رئال مادرید)

کورتوا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه ادعا کرد که اعتباری را که شایسته آن است، به خصوص در انگلیس دریافت نمی کرد. دروازه بان بلژیکی در پاریس فوق العاده بود و 9 سیو باورنکردنی انجام داد زیرا تقریباً به تنهایی با یکی از عملکردهای دروازه بانی عالی جام را برای رئال مادرید به دست آورد. و همچنین مهم است که در اینجا تأکید کنیم: مرد سابق چلسی نه تنها در ورزشگاه دو فرانس فوق العاده بود - او بیش از یک سال است که درخشان بوده و نقشی کلیدی در قهرمانی لوس بلانکوس در لالیگا ایفا کرده است.

دفاع راست: ترنت الکساندر-آرنولد (لیورپول)

نه تنها یک مدافع کناری هجومی فوق العاده، قهرمان شهر لیورپول نیز یکی از خلاق ترین بازیکنان فوتبال حال حاضر جهان است. در واقع، الکساندر-آرنولد 18 پاس گل در تمام رقابت‌ها در فصل به ثبت رساند - فقط توماس مولر و کیلیان امباپه موفق شدند از این تعداد بیشتر ثبت کنند. الکساندر-آرنولد بدیهی است که برابر وینیسیوس جونیور نتوانست به مانند همیشه درخشان باشد اما مطلقاً نمی توان انکار کرد که بازی تدافعی او در طول فصل گذشته جهش داشته است. در حال حاضر هیچ دفاع راست بهتری از او در جهان وجود ندارد.

دفاع مرکزی: ویرجیل فن دایک (لیورپول)

شک قابل توجهی در مورد اینکه فن دایک پس از مصدومیت زانو که فصل او را خراب کرد، همان بازیکن سابق می‌شود یا خیر، وجود داشت. با این حال، پس از شروع ضعیف فصل، ملی پوش هلندی به بهترین فرم خود بازگشت و نقشی اساسی در لیورپول ایفا کرد که به شدت به کسب یک چهارگانه تاریخی نزدیک شده بود. او همه چیز را آنقدر آسان می کند که وقتی مایکل اوون می گوید نمی توانم مدافع میانی بهتری در 40 سال گذشته نسبت به او انخاب کنم، حق با اوست، ما به سختی با او مخالفت می کنیم...

مدافع مرکزی: دیوید آلابا (رئال مادرید)

بیایید با آن روبرو شویم: ما بلافاصله می دانستیم که آلابا نماینده بخش بزرگی از تجارت رئال مادرید است. حتی بدون وارد شدن به بسته حقوقی او، انتخاب یکی از با استعدادترین و همه کاره ترین مدافعان جهان در یک انتقال رایگان همیشه یک حرکت هوشمندانه بود. هر چند آلابا با در اختیار گرفتن پیراهن شماره 4 سرخیو راموس، فشار بیشتری به خود وارد کرد، اما او از پس این چالش برآمد. او علاوه بر عملکرد عالی در قلب خط دفاعی بلانکوس، حساب خود را با گلزنی در الکلاسیکو با بارسلونا در اکتبر گذشته باز کرد و با شادی گل معروفش با صندلی محبوب طرفداران است.

دفاع چپ: تئو هرناندز (آث میلان)

اندی رابرتسون بدون شک کامل ترین دفاع چپ جهان است. ژائو کانسلو قطعا همه کاره ترین است. با این حال، تئو هرناندز رای ما را برای کمک به میلان برای کسب اولین اسکودتو پس از 11 سال به دست آورد. بازیکن سابق رئال مادرید 9 پاس گل داد و 5 بار در تمامی رقابت ها گلزنی کرد، از جمله تلاش مقابل آتالانتا در هفته آخر سری آ که خاطرات "گل قرن" جورج وه را تداعی کرد.

هافبک دفاعی: رودری (منچستر سیتی)

برای مدت طولانی، به نظر می رسید که منچسترسیتی ممکن است برای جایگزینی فرناندینیو مشکل داشته باشد. و سپس رودری آمد، و به آرامی خود را به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال حال حاضر دنیا معرفی کرد. هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپا بیشتر از ملی پوش اسپانیایی (399) مالکیت توپ را به دست نیاورد، در حالی که او بیش از هر هافبک دیگری (3382) پاس داده است. بنابراین، برای تیم پپ گواردیولا و قهرمانی آنها در لیگ برتر داشتن او کاملاً ضروری بود.

وینگر راست: محمد صلاح (لیورپول)

ترنت الکساندر-آرنولد می گوید که صلاح "قربانی موفقیت خودش" است و او یک امتیاز دارد. به نظر می رسد طلسم ناکامی بازیکن مصری همیشه بیش از آنچه باید توجه را به خود جلب می کند. واقعیت این است که در لیگ برتر در فصل 2021-2022 هیچ کس بیشتر از صلاح گل یا پاس گل دریافت نکرد، در حالی که او بارها با ضربات انفرادی هیجان انگیز تماشاگران را به وجد آورد، به ویژه در بازی مقابل منچسترسیتی در آنفیلد. ماموریت انتقام جویانه او مقابل مادرید در پاریس طبق برنامه پیش نرفت - در درجه اول به خاطر تیبو کورتوا - اما صلاح بار دیگر در این فصل فوق العاده بود.

هافبک هجومی: کوین دی بروین (منچستر سیتی)

شکوه لیگ قهرمانان ممکن است بار دیگر از دی بروین دور باشد اما این بازیکن درخشان بلژیکی بار دیگر لیگ برتر را شبیه زمین بازی خصوصی خودش کرد. به ثمر رساندن چهار گل او در شکست 5-1 مقابل وولوز در اوایل این ماه به سادگی نفس گیر بود، در حالی که آنقدر مناسب بود که این دی بروین بود که پاس گل ایلکای گوندوگان را برای پنجمین گل منچستر سیتی به ارمغان آورد. دی بروین با 14 پاس گل و 19 گل بار دیگر خود را بهترین هافبک تهاجمی حال حاضر فوتبال نشان داد.

وینگر چپ: رافائل لیائو (آث میلان)

اکنون تمام دنیای فوتبال می‌دانند که چرا لیائو به عنوان بهترین استعدادی که از آکادمی جوانان مشهور اسپورتینگ بیرون آمده، در نظر گرفته می‌شود. او در این فصل برای میلان بسیار هیجان انگیز بود. او فقط 11 گل و 10 پاس گل در اسکودتو به ارمغان آورد، او بارها و بارها در زمانی که هم تیمی هایش به او بیشتر نیاز داشتند، به میدان رفت، به ویژه در آخرین روز فصل که هت تریک کرد. او انتخاب واضحی برای بهترین بازیکن فصل سری آ بود و منصفانه است که بگوییم این مقایسه با تیری آنری جوان دیگر چندان خیالی به نظر نمی رسد.

مهاجم: روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

لواندوفسکی 33 سال سن دارد و با این حال تقریباً تمام تیم های مطرح اروپا در حال بررسی تلاش برای جذب او در تابستان هستند. چرا؟ زیرا این بازیکن پرکار در اوج قدرت خود باقی می ماند. در واقع، شماره 9 بایرن مونیخ 50 گل در این فصل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند که دومین رکورد برتر در کل دوران حرفه ای او بود. در مورد قهرمانی که سومین کفش طلای اروپا را در فصل آینده متوالی به دست می‌آورد، شرط‌بندی نکنید - مهم نیست که او به کجا می‌رسد.

مهاجم: کریم بنزما (رئال مادرید)

تیری آنری می گوید که آنها ممکن است شمارش آرای توپ طلا را هم اکنون متوقف کنند و ما تمایل داریم با این موضوع موافق باشیم. هیچ راهی وجود ندارد که کریم بنزما در اواخر سال جاری میلادی، پس از یک رقابت درخشان از سوی این بازیکن فرانسوی، به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته نشود. محصول آکادمی لیون پیش از این هرگز بیش از 32 گل در یک فصل به ثمر نرسانده بود. او در فصل 2021-2022 ، 44 گل زد و مادریدی‌ها به همراه او لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بردند. علاوه بر این، او هرگز در زمانی که فشار بر تیم های برتر بازی بود، شکست نخورد و در یک نقطه مقابل پاری سن ژرمن و چلسی هت تریک کرد. خیلی ساده، کامل‌ترین بازیکن تیم اوست.

برترین تیم فصل اروپا: گردهمایی صلاح، بنزما و ستاره‌های هیجان انگیز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز