خبرگزاری کار ایران

اخبار 6 ژوئن نقل و انتقالات اروپا: مقصد دی‌ماریا مشخص شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۵۸

آخرین شایعات نقل و انتقالات دوشنبه ششم ژوئن را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار، گمانه‌زنی‌ها، نقل قول‌ها و شایعات پیش از شروع نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* کارنوالی، مدیرعامل ساسولو درباره شایعات پیشنهادی آرسنال برای اسکاماکا: هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی برای اسکاماکا وجود ندارد، فقط تماس هایی با برخی باشگاه ها وجود دارد. البته پس از بازی با تیم ملی، اکنون این علاقه بیشتر شده است.

* پائولو زانتی با قراردادی تا سال 2024 سرمربی امپولی شد.

* رومانو: یوونتوس در حال پیشرفت در مذاکرات با عوامل پل پوگبا است، دستمزد خالص 8 میلیون یورویی برای بازگشت او آماده است، رئال مادرید قطعاً از رقابت خارج می شود زیرا آنها شوآمنی را می خواهند.

رسمی: جیمز میلنر قرارداد خود را با لیورپول تا سال آینده تمدید کرد.

* اسپورت: لیورپول از جذب گاوی ستاره جوان بارسلونا منصرف شده است و به زودی قرارداد این بازیکن با استعداد با بلوگرانا تمدید خواهد شد.

* نیکولو شیرا: نه تنها اینتر روی تمدید قرارداد هاندانوویچ کار میکند، اینتر روی تمدید قراردادهای دیگر نیز کار می کند: الکس کورداز تا سال 2023 (0.15 میلیون یورو) تمدید خواهد کرد، در حالی که میلان اسکرینیار در حال مذاکره برای تمدید تا سال 2026 (4.5 میلیون یورو در سال + پاداش) است.

* موندو: دو باشگاه بارسلونا و لیورپول به صورت جدی وضعیت جذب رافینیا وینگر برزیلی لیدز را زیر نظر دارند سران این باشگاه مبلغ 65 میلیون یورو برای فروش این بازیکن می‌خواهند.

* خوان مارتی: دی ماریا و بارسلونا تماس مستقیم داشته اند. بازیکن می خواهد در اسپانیا بازی کند. باشگاه تجربه، تطبیق پذیری و عملکرد او و همچنین امکان پذیر بودن عملیات را دوست دارد اما هنوز یوونتوس تسلیم نشده است. انتظار می رود در روز های آتی این قرارداد بسته شود‌.

* اتلتیک: لیورپول بزرگترین پیشنهاد مالی تاریخ خود را برای تمدید قرارداد محمد صلاح به این بازیکن ارائه کرده است. اگر بازیکنانی هم‌چون رونالدو، مسی و... با دستمزدهای هنگفت قرارداد نمی‌بستند رقم پیشنهادی قرمزها به صلاح معقول و کافی به نظر می‌رسید.

* فابریزیو رومانو: داروین نونیز از انتقال به لیگ برتر استقبال می‌کند. هزینه انتقال او بین 60 تا 70 میلیون یورو خواهد بود. منچستر یونایتد در خصوص جذب نونیز ارزیابی هایی انجام داده است، آرسنال و وستهام نیز به این مهاجم اروگوئه ای علاقه خود را نشان داده اند.

* هکتور بیرین قصد ندارد فصل آینده در آرسنال به فعالیتش ادامه دهد. او امیدوار به بازگشت به رئال بتیس است اما این معامله به دلایل مالی بسیار پیچیده است و زمان می برد. بیرین پیشنهاد های دیگری نیز دریافت کرده است و به زودی در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

* فابریزیو رومانو: سادیو مانه آماده است تا بر سر شرایط شخصی با بایرن به توافق برسد، اما هنوز هیچ توافقی با لیورپول در مورد مبلغ احتمالی وجود ندارد. مذاکرات دو باشگاه در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

لوفتوس-چیک به اینتر میلان؟

طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، روبن لوفتوس-چیک بازیکن چلسی به اینتر میلان پیشنهاد شده است. آبی ها به دنبال 20 میلیون یورو برای این هافبک هستند که قراردادش در تابستان 2024 به پایان می رسد.

پیشنهاد آرسنال برای اسکاماکا رد شد

به گفته تعدادی از منابع موثق در رسانه های ایتالیایی، آرسنال پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای انتقال جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ستاره ساسولو را رد کرده است. آلفردو پدولا، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات اسپورت ایتالیا، در میان دیگران گزارش می دهد که آرسنال پیشنهاد اولیه‌ای را برای این ملی پوش ایتالیایی در این هفته ارائه کرده است.

شوآمنی - غول‌های اروپا

ستاره موناکو، اورلین شوآمنی اعتراف کرد که از دیدن علاقه رئال مادرید، لیورپول و پاری سن ژرمن به او خوشحال است. هافبک فرانسوی یکی از داغ ترین گزینه‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

فابریتزیو رومانو: میسون ماونت ماه‌هاست که برای تمدید قرارداد منتظر چلسی است. هیئت مدیره چلسی در حال برنامه ریزی برای آغاز مذاکرات با ماونت در اسرع وقت است، این یکی از موارد کلیدی و اولویت برای باشگاه خواهد بود. تمدید با میسون یک وضعیت اضطراری نیست، زیرا قرارداد فعلی در ژوئن 2024 منقضی می‌شود.

فابریزیو رومانو: مویز کین ممکن است در تابستان امسال یوونتوس را ترک کند. 2 باشگاه از لیگ برتر اطلاعاتی در مورد او درخواست کردند. لئوناردو (مدیر ورزشی سابق پاریس) در هفته‌های اخیر برای بازگشت او به پاری سن ژرمن کار کرده بود اما کامپوس (مدیر ورزشی جدید) و آنترو در حال حاضر اولویت‌های دیگری دارند.

فابریزیو رومانو: اکنون اعلامیه رسمی برای اعلام جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید والنسیا آماده است و همه چیز برای انتشار بیانیه در این هفته آماده است. قرارداد دو ساله همانطور که انتظار می‌رفت امضا شد. دستمزد 3 میلیون یورو تضمین شده به اضافه پاداش ها در هر فصل برای گتوزو توافق شده است.

* آنخل دی ماریا: «ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. من قبلاً در باشگاه‌های بزرگ گذر کرده‌ام، خانواده‌ام از من حمایت کردند و همه جا مرا دنبال کردند. من سعی خواهم کرد جایی را پیدا کنم که آنها خوشحال باشند و من احساس خوشحالی کنم. من هنوز تصمیم نگرفتم.»

 


5 ژوئن

 

* فران جوتگلا از بارسلونا به کلوب بروژ با مبلغ 6 میلیون یورو به اضافه آپشن‌ها می‌پیوندد. کارهای اداری و تست پزشکی آماده است که به زودی تکمیل می شود. اعلامیه رسمی ممکن است هفته آینده منتشر شود.

* طبق گفته دی مارتزیو، نمانیا ماتیچ قرار است با انتقال آزاد به آ آس رم بپیوندد. قرارداد پس از تصمیم رسمی او برای ترک منچستریونایتد تکمیل می شود.

* کریستین فالک: علاقه‌ باشگاه لیورپول به کریستین پولیشیچ ستاره 23 ساله و آمریکایی چلسی کاملاً جدی است و سران این باشگاه او را تنها جانشین سادیو مانه در این تیم می‌دانند. 

* رکورد: توافق بین ماریو گوتزه و بنفیکا بسیار نزدیک است!انتقال از آیندهوون حتی می تواند فردا رسمی شود.

* میرور: رحیم استرلینگ اکنون در نظر دارد یک فصل دیگر در منچسترسیتی بماند و با اتمام قراردادش از این تیم جدا شود. او می داند که تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد گزینه باشگاه ها را خواهد داشت.

* گازتا: آرتورو ویدال در حال مذاکره برای پیوستن به فلامینگو با قراردادی دو ساله است.

* اسپورت: چلسی برای عثمان دمبله پیشنهاد قرارداد 4 ساله داده است! باشگاه انگلیسی اکنون در موقعیت قطبی برای جذب وینگر فرانسوی است. 

* ویلیام سالیبا در مورد آینده خود به خبرنگار تله فوت می گوید: «من متعلق به آرسنال هستم، هنوز دو سال فرصت دارم. من به آرسنال باز خواهم گشت. من هیچ بازی انجام نداده ام و هنوز هم می خواهم به آنها نشان دهم که می توانم برای این هواداران و این باشگاه بزرگ بازی کنم.»

* میرور: با جدایی مانه، علاقه لیورپول به خرید رافینیا بیش‌تر شده است. وارد کردن تاکومی مینامینو به این معامله می‌تواند باعث آسان‌تر شدن آن شود زیرا لیدز در ژانویه به او علاقه داشت. کلوپ یکی از بزرگترین طرفداران بازیکن برزیلی است.

* فابریتزیو رومانو: پاری سن ژرمن بالاخره آماده است تا جدایی مائوریسیو پوچتینو و لئوناردو را اعلام کند. ناصر الخلیفی برای تصمیم گیری انتخاب سرمربی جدید آماده دیدارهای نهایی خواهد بود. بلافاصله پس از آن، لوئیس کامپوس رسما به این باشگاه خواهد پیوست.

* موندو: عثمان دمبله در آستانه قرارداد با چلسی قرار دارد.

 


4 ژوئن

 

* محمد الکعبی: با وجود نام های زیاد برای سرمربی‌گری همچنان زیدان اولویت پاری سن ژرمن است.

* دی‌مارزیو: ژوزه مورینیو در تابستان امسال در رم باقی خواهد ماند، علیرغم اینکه گزارش هایی مبنی بر اینکه او در لیست نهایی پاری سن ژرمن قرار دارد.

* تاک اسپورت: ژوزه مورینیو حالا به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو و هدایت پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است! ظاهرا ادامه بی‌تمایلی زین‌الدین زیدان به حضور در پی‌اس‌جی، دلیل رجوع باشگاه به گزینه‌های دیگر بوده است.

* روزنامه تلگراف انگلیس مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن، ژوزه مورینیو را برای جانشین پوچتینو زیر نظر دارد.

* رسمی: کارلوس توز از دنیای فوتبال در سن ۳۸ سالگی خداحافظی کرد.

* میل اسپورت: تاتنهام شانس جذب پائولو دیبالا را رد کرده است و حقوق او 280000 پوند در هفته است.

* بیلد: رایان گراونبرخ روز سه شنبه تست پزشکی بایرن مونیخ را پشت سر گذاشت.

* سانتی اونا: مارسلو گالاردو به همراه کریستف گالتیه از لیست کوتاه لوئیس کامپوس به عنوان مربی پاری سن ژرمن هستند. قرار ملاقاتی بین پرتغالی و سرمربی ریورپلاته در نظر گرفته شده است.

* اسپورت: به نظر می رسد کولیبالی تصمیم دارد تابستان امسال ناپولی را ترک کند.

* فابریتزیو رومانو: هنریک میختاریان آماده‌ امضای قراردادی 2 ساله با اینتر می‌باشد، او خواستار بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌باشد بنابراین تصمیم گرفت تا پیشنهاد آاِس رم را رد کند. این انتقال تکمیل شده و در انتظار تست‌های پزشکی و بیانیه رسمی می‌باشد. 

* نیکولا شیرا: بازگشت پوگبا به یوونتوس 95 درصد کامل شده است، فقط معاینات پزشکی و سپس اعلام رسمی باقی مانده است.

* له‌پاریسین: لوییز کامپوس قرارداد 3 ساله خود را امروز با پاری سن ژرمن امضا کرد و به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه منصوب شد، اعلام رسمی هفته آینده منتشر خواهد شد.

* له‌پاریسین: مائوریسیو پوچتینو طی روز های آینده از پاری سن ژرمن اخراج خواهد شد. یکی از اهداف لوییز کامپوس در پاری سن ژرمن این است که کریستوف گالتیه سرمربی تیم نیس را جانشین مائوریسیو پوچتینو در این تیم کند.

* اسپورت: باشگاه منچستریونایتد اولین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب فرنکی دی یانگ با مبلغی حدود 60 میلیون یورو به بارسلونا ارائه کرده است.

سادیو مانه: در حال حاضر هیچ احساسی نسبت به لیورپول ندارم، به هواداران لیورپول و بازیکنان لیورپول احترام می گذارم، اما بعد از چندین موقعیت که پیش آمد، به مسئولان باشگاه احترام نمی گذارم، خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

* آاس: طبق گزارش موندو دپورتیوو، آرسنال علاقه مند به جذب ممفیس دیپای از بارسلونا است. ممفیس می خواهد در نیوکمپ بماند اما آرسنال معتقد است که او می تواند در تیم آن‌ها برای فصل 2022/23 بسیار مفید باشد.

* اسپورت: جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به بارسلونا گفته اند که دیگر دستمزد خود را کاهش نخواهند داد. آن‌ها قبلا دو بار دستمزد خود را کاهش داده اند تا از نظر مالی به باشگاه کمک کنند، در حالی که سایر بازیکنان تیم این کار را نکرده اند.

 


3 ژوئن

 

* نیکولو شیرا: انجام شد و تایید شد! جورجیو کیلینی به عنوان بازیکن آزاد به لس آنجلس اف سی. قرارداد تا سال 2023. انتظار می رود در ژوئن امضا شود. 

* با تایید باشگاه آرسنال، الکساندر لاکازت با پایان قراردادش در ماه جاه به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

* کوریره: باشگاه یوونتوس به دنبال جذب آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی می‌باشد.

* دیلی میل: یورگن کلوپ میخواهد کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی چلسی را جانشین سادیو مانه در لیورپول کند.

* فابریزیو رومانو: عقد قرارداد بین لیون و الکساندر لاکازت در حال تکمیل شدن است. انتقال رایگان طبق خبر اکیپ در حال تکمیل شدن است. آرسنال توسط لاکازت در مورد پیشنهاد لیون در این هفته مطلع شده است.

* فابریزیو رومانو: آلوارو موراتا درباره آینده خود مبنی بر اینکه یوونتوس بند گزینه خرید از اتلتیکو را فعال نخواهد کرد، گفت: «من چند گزینه مخفی دارم. این به من مربوط نیست. خوبی آن همین است که چندین تیم علاقمند وجود دارد. دوست دارم جایی باشم که آنها مرا بیشتر دوست دارند و برای من ارزش قائل هستند.»

* فابریزیو رومانو: خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، قبل و بعد از بازی آرژانتین مقابل ایتالیا در لندن، با پائولو دیبالا گفتگوهای مستقیمی داشت. اینتر هفته هاست که روی عقد قرارداد با دیبالا کار می کند. ماروتا، مدیرعامل اینتر چند روز پیش گفت: «امیدواریم او به جمع ما بپیوندد.»

* فابریزیو رومانو: اریک بیلی و اکسل توآنزبه در تابستان امسال منچستریونایتد را ترک خواهند کرد. تصمیم گرفته شده است. انتظار می‌رود دیگو دالوت در تابستان امسال در منچستریونایتد بماند، آرون ون بیساکا فرصت دارد تا با انتظار پیشنهادات جدید برود. همانطور که دیروز گزارش شد.

* اسکای اسپورت: سادیو مانه به لیورپول از تمایل خود برای ترک باشگاه اطلاع نداده است.

* بیلد: سرژ گنابری پیشنهاد قرارداد بایرن مونیخ را رد کرده و قرار است در تابستان امسال فروخته شود.

* کالچیو مرکاتو: رناتو سانچز هافبک وینگر پرتغالی لیل به انتقال به باشگاه میلان نزدیک می‌باشد.

* مارکا: خوان ماتا ممکن است به رئال سوسیداد برود.

* فرانک ریبری وینگر 39 ساله و فرانسوی سالرنیتانا قرارداد خود را تا سال 2023 با این تیم تمدید کرد.

* نیکولو شیرا: برنامه‌های میلان برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تغییر نمی‌کند:آزمایش‌های پزشکی و اعلام رسمی برای دیووک اوریگی در راه است. پس از بسته شدن با Red Bird (که در روزهای آینده پیش بینی می شود)، روسونری برای بستن قراردادهای سون باتمن و رناتو سانچز از لیل تلاش خواهد کرد.

 


2 ژوئن

 

* اسپورت: سویا با پیوستن ژول کونده به چلسی در تابستان امسال موافقت کرده است، مبلغ انتقال حدود 50 تا 60 میلیون یورو خواهد بود.

* فابریتزیو رومانو: یوونتوس به پل پوگبا دستمزدی در حدود 8 میلیون یورو خالص تضمین شده در هر فصل به اضافه اضافه‌ها پیشنهاد داده است و منتظر پاسخ نهایی است.  تماس های مستقیم هفته ها با ایجنت او ادامه دارد.

* دیلی میل: کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌خواهد 14 تن از هم تیمی‌هایش از جمله مائوریسیو پوچتینو، سرمربی و نیمار را به فروش برساند. امباپه اکنون پروژه ورزشی را در پی اس جی رهبری می کند، پس از اینکه رئال مادرید را نادیده گرفت و قرارداد بزرگ جدیدی را امضا کرد، قدرت بیشتری به او داده شد.

* مائوریتزیو ساری قرارداد خود را تا سال 2025 با لاتزیو تمدید کرد.

* اسپورت: سویا با پیوستن ژول کونده به چلسی در تابستان امسال موافقت کرده است، مبلغ انتقال حدود 50 تا 60 میلیون یورو خواهد بود.

*  آنتونی رودیگر به صورت آزاد و با قراردادی چهار ساله به رئال مادرید پیوست.

* دیلی میل: پل پوگبا به دلیل به پایان رساندن قرارداد خود با منچستریونایتد، از این باشگاه مبلغ 4.4 میلیون یورو پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد.

* باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی تأیید کرد پس از پوگبا و لینگارد، خوان ماتا هم در پایان ماه ژوئیه این باشگاه را ترک خواهد کرد.

* پائولو دیبالا در مورد آینده: "من کاملا آرام هستم، افرادی که درحال مذاکره با تیم ها هستند حواسشان هست. در ایتالیا خیلی راحت هستم. هنوز هم دوست دارم لیگ های دیگری مانند لیگ برتر را بشناسم... اما در ایتالیا خوشحالم".

* فابریزیو رومانو: قرارداد فریزر فورستر تا ژوئن 2024 به عنوان دروازه بان جدید تاتنهام اعتبار دارد. فورستر برای جانشینی گولینی با تاتنهام به توافق رسیده است، فورستر به عنوان دومین خرید پس از پریسیچ در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

* کریس ویلر: پل پوگبا پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد، 3.78 میلیون پوند پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد.

* اسپورت بیلد: رئال مادرید قصد دارد در سال 2023  بلینگهام هافبک دورتموند را جذب کند.

* نیکولو شیرا: ماتیا دشیلیو قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2025 (1.7 میلیون یورو در سال) تمدید خواهد کرد.

* اسپورت: ‌دمبله به پاری سن ژرمن پیوست.


1 ژوئن

 

* باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که جسی لینگارد در تابستان این باشگاه را ترک می‌کند.

شوامنی - رئال مادرید

آ.اس: اورلین شوامنی امروز در تست‌های پزشکی رئال مادرید شرکت خواهد کرد.

بیلد: سادیو مانه برای ماندن در لیورپول، چیزی حدود 390 هزار پوند در هفته از این باشگاه طلب کرده است.

 دی‌ماریا - یوونتوس

فابریتزیو رومانو:  انتقال آنخل دی‌ماریا وینگر 34 ساله و آرژانتینی پاریسنژرمن به یوونتوس قطعی شده است و او اکنون درحال کار بر روی جزئیات قرارداد خود است. علاوه بر آنخل دی‌ماریا، باشگاه یوونتوس همچنان بر روی جذب پل پوگبا هافبک 29 ساله و فرانسوی منچستریونایتد کار می‌کند و منتظر پاسخ نهایی او پس از پیشنهاد اولیه که 10 روز پیش ارائه شد، می‌باشد. پوگبا نظر خود را در مورد پیشنهاد منچسترسیتی تغییر نداده است و یوونتوس برای بازگشت او اصرار دارد.

* با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا پس از 6 سال از این تیم جدا شد. از یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی ستاره فرانسوی نام برده می‌شود.

* گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید با انتشار پستی جدایی خود را از این تیم اعلام کرد.

دی یونگ - منچستریونایتد

فابریزیو رومانو گزارش داد که بارسلونا و منچستریونایتد اکنون در حال مذاکره برای انتقال احتمالی فرنکی دی یونگ هستند. قیمت آن حدود 85 میلیون یورو خواهد بود.

کیلینی - لس آنجلس اف سی

به گزارش ESPN، جورجیو کیلینی قرار است چهارشنبه آخرین بازی خود را برای ایتالیا انجام دهد و پس از آن با لس آنجلس اف سی قرارداد امضا خواهد کرد.

مانه - بایرن مونیخ

به نظر می رسد سادیو مانه آخرین بازی خود را برای لیورپول انجام داده و تابستان امسال این باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد. او به بایرن مونیخ لینک شده است و بیلد این چهارشنبه گزارش می دهد که این مهاجم می خواهد به باواریایی ها بپیوندد.

داروین نونز - منچستریونایتد

بنفیکا می‌داند که داروین نونز در تابستان امسال مورد تقاضاست و منچستریونایتد بیش از بقیه به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. به گزارش دیلی میل، طرف انگلیسی آماده ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی است.

زوج رویایی توخل

به گزارش اسکای اسپورت، چلسی می تواند برای فصل آینده یک مدافع میانی کاملاً جدید داشته باشد، زیرا توماس توخل می خواهد این باشگاه ژول کونده و پرسنل کیمپمبه را به خدمت بگیرد.

صلاح لیورپول را ترک می‌کند!

به گزارش اتلتیک، اگر محمد صلاح و لیورپول نتوانند بر سر قرارداد جدید به توافق برسند، بازیکن مصری ترجیح می دهد به یک باشگاه لیگ برتری برود.

لوفتوس چیک - لاتزیو

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت، لاتزیو مشتاق به جذب روبن لوفتوس چیک، هافبک چلسی است. غول‌های ایتالیایی در صورت از دست دادن میلینکوویچ-ساویچ یا لوئیز آلبرتو در تابستان امسال برای جذب این بازیکن 26 ساله اقدام خواهند کرد.

پاری سن ژرمن - دانجوما

اگرچه لیورپول یکی از تیم‌هایی است که می‌خواهد آرنات دانجوما را از ویارئال به خدمت بگیرد، پاری‌سن‌ژرمن نیز علاقه‌مند است، به خصوص اگر نیمار پایتخت فرانسه را ترک کند.

دانجوما - لیورپول

آرنات دانجوما بازیکن ویارئال درباره آینده خود صحبت کرده است. او به Ziggo Sport گفت: "اگر جاه طلب نباشید، خوب نیست، بنابراین من همیشه پیشنهادات ورزشی را در نظر خواهم گرفت. من با هیچ باشگاهی در تماس نبودم. اما به من گفته شد که لیورپول از نزدیک من را دنبال می کند."

بارسلونا - کولیبالی

اعتقاد بر این است که کالیدو کولیبالی می خواهد از ناپولی جدا شود، جایی که او تا سال 2023 قرارداد دارد. طبق گزارش دیلی میل، بارسلونا می تواند به او شروع جدیدی ارائه دهد، اگرچه او 35 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

چلسی، بایرن و رئال مادرید - استرلینگ

گزارش‌های بیشتری از انگلیس منتشر می‌شود که ادعا می‌کند رحیم استرلینگ تابستان امسال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد، با آخرین خبر از سان که توضیح می‌دهد چلسی، بایرن مونیخ و رئال مادرید برای جذب او در رقابت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز