خبرگزاری کار ایران

بزرگ: از شرایط مالی خسته شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۱۰

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: بابت شرایط مالی تیم خسته شدیم. آنها که باید به فکر تیم باشند، نیستند. این مسائل مالی روی کیفیت بازی و انگیزه بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

شروین بزرگ در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: شهرخودرو با توجه به جایگاهش در جدول چیزی برای از دست دادن نداشت. تیم ما در نیمه اول کمی با احتیاط بازی کرد؛ اما در نیمه دوم شرایط بهتر پیش رفت. 

وی با اشاره به عدم واریز پرداختی‌های بازیکنان و ناراحتی علیرضا منصوریان در این رابطه عنوان کرد: واقعاً بابت شرایط مالی خسته شدیم. آنها که باید به فکر تیم باشند، نیستند. مسائل مالی روی کیفیت بازی و انگیزه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. از آنجا که همه بازیکنان سراغ آقای منصوریان می‌روند، او هم خسته می‌شود. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره تقابل با فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: واقعاً بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم. آنها به همراه نکونام نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند. به هر حال تیم ما هم انگیزه زیادی دارد. درست است که از 5 هفته قبل تا کنون، برد کسب نکردیم، اما مقابل فولاد خوزستان یکدل هستیم که نتیجه خوبی کسب کنیم. 

بزرگ در پاسخ به اینکه سابقه بازی در فولاد خوزستان و انگیزه شخصی زیادی برای تقابل با این تیم را دارد، تصریح کرد:  بله قبلاً در این تیم بودم. مقابل این تیم هم انگیزه زیادی دارم. 

وی درباره عملکردش در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در نیم فصل دوم به خاطر مصدومیت و ابتلا به کرونا، شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت و نتوانستم آنطور که دلم می‌خواهد گلزنی کنم. 

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان، پیرامون سابقه گلزنی‌اش در دقایق پایانی مسابقات عنوان کرد: به عنوان بازیکن وظیفه‌ام است که تا آخرین  لحظه آخر تلاش کنم. به همین خاطر با تمرکز زیادی در دقایق آخر کار می‌کنم و چند مرتبه‌ای تلاش‌هایم در این دقایق جواب داده و گلزنی کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز